|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 27-Juni-2006 kl. 16:23 |
Fælleskøb nu med pris. Nu er der en pris til fælleskøbet: Prisen er for HDD-cam JVC GZ-MG505 samt VU-AM50KIT, der består af en lækker taske og ekstra batteri. Og prisen til fælleskøbet er 7.999,- Og den normale butikspris er ca. 10.998,- Og så er kameraet testvinder: Redigeret af Lars - 08-August-2006 kl. 03:33 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Husk at stemme hvis I vil være med, nu hvor I har set prisen.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Her er lige et link til TIPA, så billedet ovenfor ikke står alene: TIPA.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Til den pris er jeg med. |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa, kom nu - hvor er de 17 henne, der tilkendegav en vis interesse? Jeg er ret sikker på at dette fælleskøb bliver til noget, så hop I bare på vognen. Jeg synes det er en fin pris - jeg ville gerne selv have et, men må nok vente et halvt års tid, inden jeg afløser mit Panasonic MiniDV. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Hej Thorvald Hvor mange skal melde sig til dette fælleskøb for at det bliver til noget ? |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er det muligt at tilmelde sig fælleskøbet her: |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Poulsen10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej Thorvald, og andre. Jeg har før haft et GZ 200, enligt et ganske udmærket kamera men jeg synes at ”*.mod” filen er et problem. Er der nogle der har en nem løsning på dette? Sonys HDD kamera benytter ”*.mpeg” filer som kan redigeres i de fleste andre programmer, hvorimod JVC ”*.mod” fil mig bekendt skal redigeres i JVC´s program. Et sidste spørgsmål, hvornår kan det levers? Hilsen Morten |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Hej!
Jeg er også interesseret i at vide hvornår det kan leveres, og om det er med dansk garanti ( altså ikke paralelimport). |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en 100% dansk leverance. Hvornår det kan leveres ved jeg ikke men lanceringen skulle være juli, så det er jo snart. Men som sagt ved jeg ikke præcist hvornår. Med hensyn til "*mod" filerne findes der vist et smart trick - men jeg kan ikke helt huske det. Jeg tror det var noget med at omdøbe ".mod" til ".mpeg" men jeg er altså ikke sikker. Jeg skal nok lige undersøge det. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Antal tilmeldte p.t.: 2 stk. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Med hensyn til filtyper og arbejdet med disse har jeg fået følgende svar fra JVC:
Streamclip ser ud til at være et ganske fint program med en række gode funktioner - bl.a. kan det arbejde med DVD-opløsninger, der ikke er standard (bl.a. er LP-optagemodus i VR-mode på JVC DR-MH300 tilsyneladende ikke umiddelbart spiseligt for DVD Author 2.0).
Streamclip ser ud til at være freeware og kan downloades her:
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |