|
Cinefil pr. 1. februar |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2012 kl. 01:54 |
Hej!
Tillad mig lidt promovering af vores genopstart af websitet Cinefil 1. februar og denne gang forhåbentlig i en noget mere robust form ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil da se frem til at læse lidt mere om film, så god vind med det.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
Tak skal du have Flemming :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen hvor spændende. Jeg synes netop at vi mangler lidt den type af hjemmesider. Pøj pøj med siden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det glæder jeg mig til at læse. Har netop brug for et site med "voksne film"
![]() |
|
![]() |
|
Tak skal I have! Altid glad for, at nogle gider kigge med
![]() Forhåbentlig kan vi også levere nogle filmartikler, som er interessante at læse!
|
|
![]() |
|
Hej igen!
Så launcher vi sitet på onsdag. Men www.cinefil.dk viser programmet for februar, som også kan ses via facebook her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.340607085958093.89786.325523114133157&type=3 Vi lægger ud onsdag med The Artist, Mission Impossible og Warrior. ![]() Redigeret af Bruce - 26-Januar-2012 kl. 16:07 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Nu ved jeg ikke om det er den færdige side.. MEN har lidt ris
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Tak for indspark :-)
En masse er ikke med på siden og fjernet eller gjort inaktiv, deriblandt topmenuer. Det hele er aktivt på onsdag kl 9.00 :-) |
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
Har lige kigget på siden. Det tegner godt.
Ville det evt. være en ide i blu-ray anmeldeserne at lave en gennemsnitskarakter på hele udgivelsen og måske en lille kommentar i det grå felt hvor karakterene står, noget a la "must buy", "ikke pengene værd". |
|
![]() |
|
Tak for responsen :) Skal bringe forslaget videre "til behandling"
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |