|
Simultant dual-band router et must? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2012 kl. 22:52 |
Baggrund: I min sammenlagte lejlighed har jeg et trådløst netværk med den nyeste Apple Timecapsule. Den skulle have en forbedret rækkevidde, men der er stadigvæk "døde" punkter i lejligheden, da signalet skal passere bærende vægge og 2 badeværelser. Jeg ved godt at et kablet netværk gennem lejligheden er at foretrække, men jeg kan ikke overskue at bore gennem 4 vægge og montere mange meter grimme kabelkasser
En forhandler har foreslået TP-Link-WR2543ND med en 15 meter lang antenneforlængerkabel og en lille antenne for enden. Kablet er så tyndt at det ikke behøver skjules i en kabelkasse ligesom et netværkskabel. Ovenstående router er ikke simultant dual-band lige som min Timecapsule. Er det et problem eller skal jeg se efter en 3. router? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |