recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. HDI Dune Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. HDI Dune Pro

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ang. HDI Dune Pro
    Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:23
Er der mon nogen, som synes dette ville være interessant.?

mere info her:

Den bliver omtalt på AV her:

Den er i hvertfald lækker!

Redigeret af Kenzo85 - 02-Januar-2012 kl. 15:29
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:38
Pris ?
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:38
Fed nok, men kun en HDMI ud.
Til streaming og BD film udover 3D, hvad kan den så som en Max eller D/H/B eller TV 101 ikke kan.
SVP03
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Til streaming og BD film udover 3D, hvad kan den så som en Max eller D/H/B eller TV 101 ikke kan.
Ja den mangler en ekstra HDMI ud..

Hmm jeg vil mene at de har fokuseret på High end markedet, ved at putte dyrere komponenter i om det så gør noget ved oplevelsen af vores digitale kilder, er jo så noget man må finde ud af. 

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Pris ?

Mener jeg så et sted, hvor der stod mellem 2-3000€
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hmm jeg vil mene at de har fokuseret på High end markedet, ved at putte dyrere komponenter i om det så gør noget ved oplevelsen af vores digitale kilder, er jo så noget man må finde ud af. 

Så er vi jo tilbage til den gamle snak,
man har rippet sine film over i 1:1 med hd lydspor.
Jeg kan ikke se forskel på min Oppo og Max i min bio.
Så er der selvfølgelig alt det andet den kan. Men til 15-20 tkr. er den kun for de få.
SVP03
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 16:01

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Så er vi jo tilbage til den gamle snak,
man har rippet sine film over i 1:1 med hd lydspor.
Jeg kan ikke se forskel på min Oppo og Max i min bio.
Så er der selvfølgelig alt det andet den kan. Men til 15-20 tkr. er den kun for de få.
Jeg tror ikke at der billede mæssigt er nogen forskel, men muligvis på lydsiden. 
Der skulle dog komme nye vers. af deres mindre afspillere.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
welliis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2012
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welliis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 04:05
oplevelsen af vores digitale kilder, er jo så noget man må finde ud af.   
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 09:41
Hmm den er godt nok flot - især i sort.

Kan godt se ideen med den 7" skærm, hvis man nu lige vil høre en bluray koncert med ikke har gider se billedet.
Burr Brown audio DAC'ne vist nok noget af det bedste der er på markedet for tiden, så hvis man ikke har HD formaterne i Receiver/processor burde de give rimelig god lyd.
HDMI 1.4 har jeg ikke set i en media player før, men det chipset der bruges rygtes ud i andre media players i løbet af kort tid. Til den pris burde der også være 2 HDMI udgange.
Til top
klaus gg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaus gg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:08
Er det for tidligt at forsøge at samle interesse om et fælleskøb?

Jeg er interesseret.

Mvh.  Klaus
Til top
klaus gg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaus gg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:12
Er det et fælleskøb du lægger op til, så er jeg med.

Mvh. Klaus
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af klaus gg klaus gg skrev:

Er det for tidligt at forsøge at samle interesse om et fælleskøb?

Jeg er interesseret.

Mvh.  Klaus

Skal skal produktet lige lande på gaden. Er jo slet ikke nogen dato på udgivelse. Den SMP 8910 chip bliver kontant udskudt. Kommer sikkert på sidst på året, hvis overhovedet i 2012
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu