|
HJÆLP Til Slingbox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperWesth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2012 Sted: Aakirkeby, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2012 kl. 19:19 |
Hjælp, har lige anskaffet mig en slingbox solo, da jeg gerne vil kunne se lidt dansk tv når jeg er på farten..
Har fået sat slingboxen så jeg kan se billedet på pc'en... Men har problemer med Remote delen.. Har en Viasat Satellit reciever : Samsung Smt- s7140... Og den står ikke på listen over samsung produkter.. Har prøvet samtlige koder med others.. Hvordan får jeg det til at virke??????
Redigeret af JesperWesth - 06-Januar-2012 kl. 19:33 |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til. Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg vil anbefale at du skriver en overskrift der fortæller hvad du gerne vil have hjælp til, så du kan lokke de rigtige mennesker ind.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |