recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstra kanaler på viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstra kanaler på viasat

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstra kanaler på viasat
    Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:35
Er der nogen her på forummet der ved om "Viasat Xtra NHL"-kanalerne kan forventes at få noget indhold i Danmark?

Der er bare sort skærm på dem, men i Sverige sendes der livekampe i stride strømme: http://www.viasatsport.se/sa-sands-nhl
- det virker umiddelbart lidt underligt at de må få flere live kampe i Sverige end her i landet, særligt når priserne på abonnementet i Sverige er lavere end her hjemme.

Da nyheden om rettighederne blev meldt ud blev der lovet ca. 600 live-kampe på Xtra-kanalerne (se evt. http://digitalt.tv/nhl-ishockey-pa-tv-2-sport-til-2016), men mig bekendt har der endnu ikke været én eneste kamp derpå.

Og ja, ville gerne selv spørge Viasat, men kan ikke finde en mail-adresse til dem og orker ikke deres telefonkø. Så håber der er nogen herinde der måske har lidt branchekendskab/insiderviden.

På forhånd tak!

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:38

Det tog kun et minut. kundeservice@viasat.dk
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:50
Mange tak for hjælpen radiomand - det var du hurtig til og jeg må være mere eller mindre blind LOL
Men ved du også noget om emnet/spørgsmålet?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:54

Nej. Det gør andre måske, ellers skriv til dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 21:00
Det prøver jeg i første omgang, så må vi se hvornår der kommer et svar.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 21:03
Autosvar:

Vi bekræfter hermed, at vi har modtaget din mail. Grundet travlhed, forventer vi at svare inden for de næste 10 hverdage.

Mon ikke der er nogen herinde der kan slå den med de 10 dage og grave et svar frem hurtigere? Wink

Redigeret af MortenMJ - 09-Januar-2012 kl. 22:44
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 21:28

Det kan man da vist kun kalde dårlig Service.
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan man da vist kun kalde dårlig Service.

Da vel ikke når man informere om det.. Dårlig service er vel bare ikke at svare.

Hvad angår det andet.

"I Sverige har MTG sin Viasat Hockey kanal, Viasat Sport og TV10 til at sende kampe på, mens vi altså i Danmark må nøjes med det der er plads til på TV 2 Sport + Viasat Xtra og Viaplay.dk, for dem der har adgang til disse.

Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 00:07
Du linker til samme artikel som jeg selv gjorde i den første post. Og det er bl.a. denne artikel der er baggrunden for min undren/mit spørgsmål - for der står jo netop at vi bliver lovet omkring 600 live NHL-kampe på Vaisat Xtra NHL-kanalerne, men disse er slet ikke tilgængelige i Danmark, hvor der er sort skærm/intet indhold på dem - mens der sendes masser af direkte kampe på selvsamme kanaler til svenskerne jf. det andet link jeg nævnte i den første post

Og så tror jeg at det er de færreste der er imponerede over en svartid på e-mail to uger - vi skiver år 2012 nu! :-)
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 08:07
De skriver vel netop at de i Danmark vil blive fordelt ud på de 3 muligheder. Jeg benytter mig da f.eks. gladeligt af NFL gamecenter via viaplay.
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ullum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Du linker til samme artikel som jeg selv gjorde i den første post. Og det er bl.a. denne artikel der er baggrunden for min undren/mit spørgsmål - for der står jo netop at vi bliver lovet omkring 600 live NHL-kampe på Vaisat Xtra NHL-kanalerne, men disse er slet ikke tilgængelige i Danmark, hvor der er sort skærm/intet indhold på dem - mens der sendes masser af direkte kampe på selvsamme kanaler til svenskerne jf. det andet link jeg nævnte i den første post

Og så tror jeg at det er de færreste der er imponerede over en svartid på e-mail to uger - vi skiver år 2012 nu! :-)

Som jeg læser det, bliver de ikke vist på Viasat Xtra NHL-kanalerne i DK men på Viasat Xtra - om de har sendt nogle kampe på Viasat Xtra ved jeg dog ikke - er ikke den store hockey fan.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 15:31
Tak for jeres inputs. Jeg er naturligvis fuldstændig ligeglad med hvad kanalerne hedder - det der burde have været essensen i mit indlæg var, at der i den nævnte artikel loves ca. 600 live-kampe på en halv sæson. P.t. sendes der kun kampe på TV2 Sport - i øjeblikket ca. 5-6 kampe i ugen og så er der jo langt op til 600 kampe, når sæsonen slutter om ca. 5 måneder (ca. 20 uger med ca. 6 kampe pr. uge = 120 kampe, så mangler der stadig ca. 80 % af de lovede kampe). 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu