recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CES 2012: James Bond Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CES 2012: James Bond Blu-ray

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CES 2012: James Bond Blu-ray
    Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:11
We're live at CES for a very special 007 reveal! It's official - all 22 Bond films to be released on Blu-ray as a Bond 50 set. Stay tuned for more info!

Redigeret af McNiklas - 10-Januar-2012 kl. 23:11
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:12
Fra deres facebook sideSmile
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:33
Shocked Thumbs Up
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:34
Uha! Det er sq en lækker box Approve
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 10:01
Det er sgu da bare irriterende.Angry Nu har jeg jo købt, omkring halvdelen i enkelte disc i forvejen. Jeg vil da håbe at de resterende kommer som enkelte også. Jeg gider da ikke at have dem dobelt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 10:53
Lækker boks når man ikke har købt dem. Helt sikkert et must have for mit vedkommende Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det er sgu da bare irriterende.Angry Nu har jeg jo købt, omkring halvdelen i enkelte disc i forvejen. Jeg vil da håbe at de resterende kommer som enkelte også. Jeg gider da ikke at have dem dobelt.
Nu ved vi jo ikke om der bare ligger 22 enkeltdiscs/cover i boxen. Men irriterende er det da, og der er ikke andet for end at sælge de 4 tre-stks boxe som vi har nuTongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nu ved vi jo ikke om der bare ligger 22 enkeltdiscs/cover i boxen. Men irriterende er det da, og der er ikke andet for end at sælge de 4 tre-stks boxe som vi har nuTongue
Jeg er såmænd ligeglad om det er en stor boks. Det der er irriterende er, at de udkom med ca. det halve, og så kommer de, måske kun ud med en samlet boks. Det er lidt, at pisse på dem, som har købt de andre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:47
Underlig størrelse den kasse har,
men det er med garanti et eller andet smart Q folder inden i til filmene.

Redigeret af SVP03 - 11-Januar-2012 kl. 12:47
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:50
SVP03
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Link?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 13:33

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Link?

Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu