recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspil musik direkte fra NAS ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspil musik direkte fra NAS ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lazzeeh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Juni-2011
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lazzeeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspil musik direkte fra NAS ?
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 15:02
Hej.

Jeg skriver herinde, da jeg håber i måske kan se en løsning som jeg ikke kan :)

Jeg har pt flg udstyr:
Macbook Pro
Apple TV2
WD My Book Live - NAS

Pt ligger mit musik på min Macbook, men jeg vil gerne havde det over på min WD NAS. Meningen skulle så være at "på en eller anden" måde at kunne afspille direkte fra min NAS til vores Anlæg med forstærker. 

Eneste måde jeg pt kan gøre det på er at sætte min macbook til deroppe og hører derfra, men det er en lidt træls løsning.

Jeg har set på muligheden for airport express, men det løser ikke rigtig problemet med at min macbook skal være tændt - hvilket jeg gerne vil udenom.

Kan jeg på nogen mulige måde det?

Har set at min NAS ikke rigtig har en decideret app som man kan styre det fra.

Og har overvejet muligheden at afspille fra ATV2, men så skal jeg trække kabel fra mit ATV2 -> Anlæg og det vil jeg også gerne udenom!

Håber i kan hjælpe :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu