recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beo6 programering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beo6 programering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frisk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beo6 programering
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:53

Hej

Jeg har netop anskaffet mig en beo6 og regnede med at jeg selv skulle i gang med at programere den til mine forskellige installationer.
Har "fundet CT 4.11 og fået det installeret og det ser ud til at køre, lige indtil jeg forsøger at downloade til beo6'en.
Den kommer med følgende fejlmedelelse
"Loading configuration failed - Please charge the Beo6 for 15 minutes, restart the Configuration Tool and try again !"

Den har kørt de blå bjælker igennen, men der kommer ikke nogen talværdier i felterne.
Der er nederst på siden en knap med "Download tællere" Der sker ikke rigtigt noget når jeg trykker på den, altså inden jeg begynder at downloade.

USB forbindelsen ser ud til at virke, program og fjernbetjeningen reistrer når jeg sætter den i dockingstationen, så jeg tror ikke at der der problemet ligger.
Har prøvet installation på maskiner med W7-32bit, W7-64bit og XP-profesional-32bit.
Jeg fornemmer at det er W7-32 der kører bedst, men det wirker heller ikke!!

Håber at der er nogen der har en god idee til hvad der kan være problet
mvh

Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:12
Get HIFI or die trying c",
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu