recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital og de regionale kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital og de regionale kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital og de regionale kanaler
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 17:40
Er det rigtigt forstået at Canal Digital ikke vil sende de regionale TV2-kanaler?
Det er i forvejen lidt træls at se TV2 HD, for så at skulle skifte til TV2 Østjylland for at få serveret de lokale skyderier og overfald. TV2 HD er jo som standard monteret med Lorry klokken 19.30

Når de regionale kanaler begynder at sende, forsvinder 19.30-nyhederne så fra moderkanalen TV2 så?
Steen
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:04
Canal Digital har de regionale TV2 kanaler i min kanalliste i min STB fra CD
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Canal Digital har de regionale TV2 kanaler i min kanalliste i min STB fra CD

Er det ikke bare moderkanalen (i SD) med regionaludsendelser klokken 19.30?
De kanaler jeg taler om er de 100% regionale, der udelukkende sender regionalt.
Steen
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:56
Sådan som jeg har forstået det, så vil der stadig være de regionale nyheds udsendelser på TV2 moderkanalen, også på Canal Digital. De nye regionale kanaler sender nyhederne i HD og vil sende andre udsendelser. Dem skal man så bruge DVB-T for at se.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 19:35
CD har også meddelt at den nye hd pvrr box vil blive åbnet for et usb dvb-t tuner, da cd ikke havde regnet med at det kom.
Den nye box har kun 2 x dvb-s tuner og ingen dvb-t
SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu