|
DVBLink Configuration |
Besvar |
Forfatter | |
Hans Madsen
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:04 |
Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.
Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning. Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen. Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter dvale/standby og opstart tilrådes det at give DVBLink 45-90sekunder for at "komme" sig. Er man for hurtig så er DVBLink tvtunerne ikke klar til brug, og du får en blå DVBLink fejl skærm i W7MC. Måske er det det samme med opstart af DVBLink configuration?
|
|
.....
|
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad hver med at bruge DVBLink.
VLC er meget bedre :)
|
|
|
|
Hans Madsen
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det lyder fint nok, men så må jeg bede dig om en ret udførlig opsætning af den VLC idet jeg kender ikke at bruge VLCen dette formål.
|
|
spacejam
Bruger Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk DVBLink configuration virker ikke i MS internet Explore
mvh Jan
|
|
Hans Madsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også min erfaring, derfor bruger jeg Google Chrome til det. Det er vel OK?
|
|
spacejam
Bruger Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den virker fint på mit system
|
|
Hanzoy
Super bruger Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Internet Explorer virker fint hos mig, har jeg altid brugt til DVBLink configuration.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |