|
DR1 (HD) dårlig skalering? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:31 |
Er det kun hos mig, at opskaleringen på DR ser underlig ud? Har lige set X-factor, og det var meget tydelig på folks tænder og øjne mm., at der ligesom var dobbelt linier, som noget de interlace eller lign. Det har jeg aldrig set før på DR, kun nogle gange når der var stillestående grafik. Hvad skyldes det? Jeg har YouSee, kører Samsung 3126 i 720p via HDMI på Samsung PS50C7705. Mvh Thomas H. ![]() |
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rigtigt. Det virkede lidt underligt i X-factor. Har også YouSee.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Hej , det må være YouSee. Jeg har signalet fra COMX og der var ingen problemer....
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Heller intet her. Har Stofa
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |