|
DVBViewer fullscreen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:07 |
Jeg har et spøjst problem med DR og fullscreen-funktionen i DVBViewer:Når jeg ser DR i fullscreen så hakker billedet ca. hvert 10-20 sekund, men når jeg ikke køre i fullscreen så køre billedet fint uden hak, også selv om jeg kører DVBviewer uden kanter og "trukket ud" så den fylder hele skærmarealet.
Jeg har læst en del indlæg igennem her på recordere om folk med problemer med DR og DRHD i forbindelse med HD-afvikling, og forslagene er codec fra DivX, ellegar(eller sådan noget lignende) eller core AVC, hvor det vist kun er sidstnævnte der også understøtter hardwareacceleration. Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som et codecproblem, idet jeg godt kan afvikle i fuld skærmstørrelse, men ikke i DVBviewers egen fullscreen-funktion. Lige vælger jeg så bare at køre DVBviewer uden fullscreen, og "trukket ud" til det fulde skærmareal, men måske nogen ved hvad jeg gør galt?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal køre uden problemer i fullscreen med de windows 7 indbyggede codecs...
Disse codecs understøtter hardwareacceralation..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som skrevet. Det skal køre problemfrit med en clean Win installation. Der er dog problemer med ATI grafikkort. Så skriv lidt mere om din konfiguration
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |