recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af Sonos Connect AMP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af Sonos Connect AMP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mehlsen83 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mehlsen83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af Sonos Connect AMP
    Sendt: 08-Januar-2012 kl. 10:27
Håber jeg måske kan få lidt hjælp herinde.
Jeg købte i går en Sonos Connect AMP, når jeg så i forbindelse med opsætningen installerer programmet Sonos Desktop Controller og forbinder Connect AMP til min Router via Ethernetkabel så kan computeren/installationsprogrammet ikke finde Sonos eller omvendt. Jeg har opgså prøvet at forbinde et ethernetkabel fra min computer til Sonos'en. 
Den eneste firewall jeg har er Windows firewall, så burde ikke være det. 

Når jeg har startet Sonos op, sat ethernetkabel i, højtalerkabler i og tænder for den, så lyser den grøn og hvid "Power up, not connected to Sonos Digital Music System"

Jeg er lidt på bar bund over hvordan jeg får Sonos'en til at finde min computer? 

Total Noob spørgsmål, men håber der er nogen derude der kan hjælpe. :)
Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shovel79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 12:18
Kører du Windows 7?
Jeg havde de samme problemer med Windows 7 og var nød til at resette min firewall før det lykkedes.
Held & Lykke Smile
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 16:00
Det kan virke som et banalt spørgsmål, men har du sørget for at have en dhcp server kørende ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu