|
DUNE 3D afspilning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2012 kl. 14:48 |
Nu har jeg ikke kunne finde noget omkring dette emne, derfor mit spørgmål fordi det Irriterer mig.
Dem der har dune B1, D1 og Dune max, kan i streame 3D rip i forhold 1:1 fra NAS og vise det i 3D på tvet? Tror ikke min dune kan dette, heller ikke når 3D skive lægges i dune.
Jeg har testet om tv og hdmi kabel virker ved at afspille skive fra PS3 og der virker det ?
Kan det passe?
Der står ellers den på dunes hjemmeside:
Key Features
Forstår jeg ikke? Og firmware er den sidste version? Palle Redigeret af pallemann - 15-Januar-2012 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal nok tjekke det i aften.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
En Dune kan ikke afspille 3D blu-ray eller 3D-iso filer. Den kan afspille halv 3D hvilket vil siger filer kodet til SBS (side-by-side) og half SBS. Har selv haft en Dune D1
|
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Betyder det at der skal en opdatering af firmware til for at det virker? |
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
De nuværende Dune afspillere kan ikke afspille fuld 3D og tror ikke der er en firmwareopdatering lige om hjørnet. |
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |