|
Er det her en Fusker? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:37 |
Hej drenge. Jeg har en salgsannonce her med en HP probook 6560b, som også kører på dba. Er blevet kontaktet af en gut som siger han er interesseret i varen, men den skal sendes til London.
Er lidt i tvivl om køber er reel? Her er den mail han sendte mig .: Good, I want to buy this item down to London, so I will pay 850 € for the item and the shipping cost via Post Office, if you can help me to ship the item to to London kindly get back to me with Your bank details to include Account name Account number Iban Blz Swfit Code bank name So that I can make an instance payment for the product through my bank, and if you prefer PayPal, you can get back to me with your PayPal email account to make the payment as soon as possible. Regards as I wait your answer. Hvad siger i? Ser det reelt ud? Hvad skal jeg gøre som minimum for at jeg er sikre på at modtage mine penge, og ikke bliver snyd. På forhånd tak Dennis |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart - ja, altså med mindre at han tilbyder en overpris. Men jeg ville intet sende til udlandet før pengene står på min konto
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der vil man helt klart bruge Paypal, da køber der sender pengene inden varen afsendes. Bruger ofte Paypal, og det har aldrig fejlet. Bankoverførsel kan også bruges, men med den metode har du en udgift når der veksles til DKK. Du bliver aldrig snydt på de 2 måder, medmindre vare afsendes før du modtager betaling.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:30 |
|
CPalm
Ny bruger Oprettet: 02-Januar-2012 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så længe du modtager penge før du sender, kan jeg ikke se hvordan han kan snyde dig...
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hother. Hvis der er så er jeg i London 13-15 februar. Hvis han vil hente den i London så tager jeg den gerne med for dig. Men det er op til dig om du vil foreslå ham det. Jeg kan bare tage den med som håndbagage. Jeg rejser fra Kbh den 5 februar, men skal videre til Sahara på kamelsafari. Men på hjemturen har jeg et par dage i London.
Venlig hilsen BigRaj
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skrev "Hother", men der skulle stå "dennis"
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
pjonassen
Bruger Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Funktioner
Tak(0)
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som nævnt, hvis pengene står på din konto, så er der jo ingen problemer.
Men det der ofte sker er at de skriver at de vil betale via bankkonto, men så går der lige pludseligt noget galt, så de bare vil sende en check i stedet for. Chancen for at det er reelt er meget, meget lille, når du bliver kontaktet af en køber fra udlandet når du sælger fra en af de danske salgssider.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er man sgu da Redigeret af Radiomanden - 15-Januar-2012 kl. 21:06 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke forstå hvorfor hun skal overføre pengene til køber, for at få sin vare solgt?
Tror jeg prøver og lave en money request via Paypal. Hvis de så indsætter pengene på min konto kan jeg jo godt sende varerne ikk? |
|
SuperBilleN
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tilbuddet ;) Prøver lige og kontakte køber om en money request, bor i jylland og det koster 230 og sende de 7.3 KG til Sjælland ;) Ellers et fornemt tilbud
|
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |