|
Ophæng af media center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 09:55 |
Hej
Jeg skal have etableret endnu en media center klient, denne gang i soveværelset og jeg troede egentlig jeg var godt forberedt. Jeg har en tom væg, hvor jeg har fået lavet dobbelt strømudtag og dobbet RJ45 udtag, forbundet til min switch via Cat6 kabler. På tegningen var det blot at 'hænge skidtet op på væggen' når du stikkene var der. I praksis er det ikke helt så let, primært fordi jeg gerne vil have det helt ind til væggen. Her er mine muligheder:
Hvad har I andre gjort, der hvor jeres klienter en hæng på væggen? Erfaring og forslag modtages gerne |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73688&PID=1056735&title=bs-av-udstyr-oa#1056735
Elegant ? Døm selv :-) Der skal jo bare være plads til tingene...... BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |