|
Waoo vs must-carry kanaler |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
jvvpc
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 10:46 |
Jeg bor på fyn og har Waoo igennem TRE-FOR. Jeg modtager dog kun TV2 Syd i HD og ikke TV2 Fyn. Da det er en must-carry kanal sætter jeg mig til at undersøge det og finde de nye kvalitets krav:
Kan det seriøst passe at Waoo er undtaget reglerne bare fordi de kører IP-tv ? De burde sku da have båndbredde til at sende masser af HD kanaler samtidig. |
|
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Waoo via Energi Fyn - og har masser af "lokale" TV2-kanaler i HD. Lyder som en fejl ved Tre-for ...
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tre for, har bygget favorit liste netop fordi jeg har godt 10-15 tv2 og tv2 hd kanaler i alle regioner, du må da få samme udbud
|
|
jvvpc
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm bruger i boksen ?
For bruger kun DVB-C så det kan være det er der den fejler
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan de vel dække sig ind under hvis de vil |
|
jvvpc
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået en email fra Waoo nu hvor de siger at TV2 Fyn HD ikke udsendes på DVB-C :(
Til min store overraskelse får jeg også afvide at DR1 ikke findes i HD?! Nogle der har links til officelle ord eller noget jeg kan bruge til ligesom at fortælle teknikeren at den faktisk gør ? :)
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
DR kalder jo ikke selv DR1 for HD selv om de sender i 720p, kan være du skal spørge teknikeren om DR1 720p
|
|
jvvpc
Funktioner
Tak(0)
|
Gjorde jeg også og hun skrev tilbage at den eneste DR kanal i 720 er DR HD :)
Fandt et link og sendte tilbage men syntes sku det er rystende at en tekniker kan give sådan et svar.. |
|
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det nye DR sender i 720p. Det må dog ikke kaldes HD fordi de kun sender i 6,5 Mbit og for at må kalde det HD skal det som minimum sendes i 8 Mbit.
|
|
Brandmand1
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sendes DR1 også kun med 6,5Mbit ved waoo? Eller er det kun via dvb-t, hvor der er begrænset plads
|
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Går ud fra waoo sender, i det bedste de kan få fra DR!
Men du kan se bitrate her:
Dette er en hurtig test, så bitrate kan godt komme højre op!
Dette er kun over et optaget klip på ca 4 min.
|
|
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld hvis jeg stiller et dumt spørgsmål, men nu har der været nævnt DVB-C i denne tråd som ligger i et IPTV forum - så er denne måling lavet på DVB-C eller waoo IPTV?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |