recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophæng af media center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ophæng af media center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ophæng af media center
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 09:55
Hej

Jeg skal have etableret endnu en media center klient, denne gang i soveværelset og jeg troede egentlig jeg var godt forberedt. Jeg har en tom væg, hvor jeg har fået lavet dobbelt strømudtag og dobbet RJ45 udtag, forbundet til min switch via Cat6 kabler. På tegningen var det blot at 'hænge skidtet op på væggen' når du stikkene var der. I praksis er det ikke helt så let, primært fordi jeg gerne vil have det helt ind til væggen. Her er mine muligheder:
  • Tv op på væggen og en Acer Revo lignende lille klient bagpå. Dog kommer der al bøvl med den eksterne strømforsyning som pludselig fylder en del etc.
  • Tv op på væggen og en HDMI/IR extender bag på tv'et. Jeg har ingen erfaring med disse, men hvis der også skal en stor klumpet strømforsyning til, kan jeg lige så godt hænge klienten op, da skidtet ikke kommer tæt til væggen alligevel.
  • Sætte en hylde op under stikkene på væggen. Så er der plads, men det er absolut ikke en elegant løsning.

Hvad har I andre gjort, der hvor jeres klienter en hæng på væggen? Erfaring og forslag modtages gerne Smile

Mvh. HamDenFede
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 11:56
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73688&PID=1056735&title=bs-av-udstyr-oa#1056735

Elegant ? Døm selv :-) Der skal jo bare være plads til tingene......

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu