|
Trådløs streaming til min D8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
max22 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:14 |
Hej,
Har netop erhvervet mig et Samsung D8005 TV, og ønsker at udbygge funktionaliteten ved at kunne streame trådløst til maskinen fra en HDD, AT2 eller lign. Er dog en smule afholdende fra AT2, da der er visse begrænsninger. NAS er måske en anden mulighed, men synes det virker en smule kringlet mht. at vælge den rette, og forstå hvordan det hele hænger sammen. (Er en smule grøn på området). Opsummerende: Et system/setup, som gør det muligt for mig at streame film jeg har lagret direkte på TVet trådløst, og uden nogen ekstra fjernbetjening. Det burde være muligt via Smart Hub, på TVet? Hvilken løsning vil være den bedste for mit behov, og hvorfor?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |