|
streaming af musik til høretelefoner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 07:58 |
Jeg leder efter en løsning til nogle trådløse høretelefoner, og kunne selvføgelig bare købe et sæt med høretelefoner og en trådløs sender, jeg har haft et sæt engang men det var med en inferrød sender, og det fungerede ikke særlig godt. går ud fra at man kan få nogle idag der sender på hf båndet som kan modtage i hele huset ? men jeg overvejede om der var en bedre løsning når der nu er et trådløst netværk i huset, og om man kunne bruge det som sender, jeg ved ikke hvordan det skulle virke, men tænkte at det var der nok nogen herinde der viste hvis der fantes noget, nogen forslag ?
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er jeg mest til musik i højttalerne, men bruger af og til mine Logitech Clear Chat, Wireless Headset.
Bevares, det er IKKE Hi-Fi, men det virker ok. Der findes helt sikkert bedre, og dyrere, men prød at kigge ind på 4sound hjemmeside. De har helt sikkert nogen som er lavet til musikere, og derved en del bedre end dem jeg har, der er beregnet til skype og lign..
|
|
![]() |
|
Ole JN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2008 Sted: Switzerland Status: Offline Point: 14 |
Anvender et sæt RS 120 fra Sennheiser, og selv om jeg bor i et hus med meget jernbeton har de en god rækkevide.
|
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
Har et par Sennheiser RS 170 og de kan nå rundt i hele min lejlighed. (~100m2)Det store problem er at de kan forstyrre signalet for andre trådløse g enheder. N netværk virker fint.
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
super nu har jeg da lidt at gå efter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |