recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streaming af musik til høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

streaming af musik til høretelefoner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: streaming af musik til høretelefoner
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 07:58
Jeg leder efter en løsning til nogle trådløse høretelefoner, og kunne selvføgelig bare købe et sæt med høretelefoner og en trådløs sender, jeg har haft et sæt engang men det var med en inferrød sender, og det fungerede ikke særlig godt. går ud fra at man kan få nogle idag der sender på hf båndet som kan modtage i hele huset ? men jeg overvejede om der var en bedre løsning når der nu er et trådløst netværk i huset, og om man kunne bruge det som sender, jeg ved ikke hvordan det skulle virke, men tænkte at det var der nok nogen herinde der viste hvis der fantes noget, nogen forslag ?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 01:11
Nu er jeg mest til musik i højttalerne, men bruger af og til mine Logitech Clear Chat, Wireless Headset.

Bevares, det er IKKE Hi-Fi, men det virker ok.

Der findes helt sikkert bedre, og dyrere, men prød at kigge ind på 4sound hjemmeside. De har helt sikkert nogen som er lavet til musikere, og derved en del bedre end dem jeg har, der er beregnet til skype og lign..
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Ole JN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2008
Sted: Switzerland
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole JN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 12:37
Anvender et sæt RS 120 fra Sennheiser, og selv om jeg bor i et hus med meget jernbeton har de en god rækkevide.
Til top
Pongman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pongman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 13:46
Har et par Sennheiser RS 170 og de kan nå rundt i hele min lejlighed. (~100m2)
Det store problem er at de kan forstyrre signalet for andre trådløse g enheder. N netværk virker fint.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 13:49
super nu har jeg da lidt at gå efter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu