recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xtreamer Vs. Andet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xtreamer Vs. Andet

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Pyro22 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pyro22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xtreamer Vs. Andet
    Sendt: 14-Januar-2012 kl. 20:18
Hejsa

Jeg har siddet og kigget rundt på nettet efter en fed medie boks
Har læst en del her på forummet og kan se han der er en del som er galde for xtreamer boksen?

Hvad kan den som de andre ikke kan?
og hvilken model ville i anbefale da jeg kan se de har en del på deres hjemme side?

Mange tak alle sammen for at godt forum.. Smile
/Pyro22
Til top
Copyright Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Copyright Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:18


Jeg ville holde fingrene langt væk fra xtreamer. Har haft den første og den kunne nærmest intet af det, som de lovede. 3 måneder senere og utallige updates virkede den nogenlunde, men blev aldrig helt som lovet. Problemer med 1080p, 24p, blæserstøj, hd lyd blev annulleret, så nu er den erstattet af en Dune smart hd D1 og den kan det, som står på æsken :)
Rated R



Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 21:22
Som sagt tidligere: hold dig fra dem. De holder ikke hvad de lover (og det er MEGET) de sælger modeller som de har meldt ud at der ikke kommer flere FW opdateringer til - og som stadig er fyldte med fejl. De smider konstant nye modeller ud på markedet i stedet for at koncentresig sig om dem de har. Og alle nye produkter sælges som pre-order 3-4 måneder før de er klar, og så har de jo også mange "gode" undskyldninger hvorfor produktet så bliver yderligere et par måneder forsinket......
Produkterne - de nye - sendes fra Kina/Hong Kong dvs. du ved reelt ikke hvad de koster da der kommer told og fortoldningsgebyr oven i. Det er først senere de får produkterne til europa hvor man så har den reele pris.


Redigeret af kim.t - 14-Januar-2012 kl. 21:24
Til top
Pyro22 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pyro22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:05
Okay lyder til at jeg holde mig fra dem ?
Kan i anbefale andet så?
Den skal helt kunne det hele :)
/Pyro22
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Pyro22 Pyro22 skrev:

Okay lyder til at jeg holde mig fra dem ?
Kan i anbefale andet så?
Den skal helt kunne det hele :)


Ja, vil anbefale alt andet end Xtreamer Tongue

Der findes vist ikke den ultimative boks endnu, men Dune / Popcorn kan kun være bedre.
Til top
pcfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pcfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:37
Xtreamer ultra har den kæmpe kæmpe fordel den kan køre XBMC, og med det samme man har XBMC så kan man alt (sådan ca.)
Jeg har selv meget kig på deres Ultra modeller, men der er stadig fan noise, og det ville jeg egentlig gerne slippe for.

Til top
Pyro22 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pyro22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 10:43
Okay..
Jeg har også kigget lidt på den fra D-link?
det er et must at den skal kunne afspille *.mkv
/Pyro22
Til top
pcfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pcfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 10:46
Der findes mange mange bokse som laver deres eget styresystem og deres egen media afspiller.
Jeg vil sige du skal gå efter noget der kan køre XBMC, der er så meget udvikling konstant på den at det bliver man gladere for.
F.eks. kan nyeste versioner af XBMC afspille ukrypteret bluray direkte fra .iso filen.
Den kan afspille direkte fra rar filer, og der findes et hav af plugins, f.eks. til dr.nu player
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 15:49
Jeg har en Xtreamer Ultra der kører Win7. Jeg føler ikke at jeg har noget at klage over.
 
Den kan det alle andre PC'er kan. Det vil sige at du an lægge det software ind som almindelige PC'er kan køre med. Den bliver leveret uden HDD så det skal regnes oven i prisen.
 
Jeg bruger den primært til at streame Netflix, Hulu, Vudu osv. samt min Itunes.
 
 


Redigeret af pjonassen - 15-Januar-2012 kl. 15:54
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af pjonassen pjonassen skrev:

Jeg har en Xtreamer Ultra der kører Win7. Jeg føler ikke at jeg har noget at klage over.
 
Den kan det alle andre PC'er kan. Det vil sige at du an lægge det software ind som almindelige PC'er kan køre med. Den bliver leveret uden HDD så det skal regnes oven i prisen.
 
Jeg bruger den primært til at streame Netflix, Hulu, Vudu osv. samt min Itunes.
 
 
Hvad følger der med af software og hvad kostede den ?
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Copyright Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Copyright Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 16:22


Xtreamer ultra er bare en mini pc. Dem findes der utallige af, bedre og billigere end fra xtreamer.
Rated R



Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Copyright Copyright skrev:



Xtreamer ultra er bare en mini pc. Dem findes der utallige af, bedre og billigere end fra xtreamer.
Har lige kigget lidt på den og tror ikke du finder noget der er billigere end den.. 2100kr for en HTPC incl fjernbetjening og mini tastatur. 

Hvis du kan finde noget billigere må du godt sige til, for så skal jeg have det
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu