|
Live tv til ipad fra Htpc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2012 kl. 12:22 |
Hej
Jeg har en htpc. Jeg vil gerne kunne streame live tv fra den til en ipad. Af software kører jeg win 7 64 bit.
Hvad skal jeg bruge?
mvh
Oakie
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, hvis du bruger eyeTV så findes der en App på AppStore
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Hej
Dvs hvis jeg bruger den tuner i mit win 7 setup, så kan der streames til ipaden?
Oakie
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Og hvis du bruger TV source, så er det også go do.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Jeg bruger den fra Mac, så jeg ved ikke om der ligger nogle begrænsninger i Win softwaren. Så det skal du nok lige undersøge
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Hej
Ved godt den duer til mac, og det er netop om der er begrænsninger ifht win 7. Det er det jeg er usikker omkring?
Oakie
"Hvad gør man ikke for at konen kan se tv på sin ipad"!!!! :)
|
|
![]() |
|
Ellers gå ind på elgato's hjemmeside og søg. Ellers spørg deres support (skulle være meget god)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
|
|
![]() |
|
Argh
Har stofa, og gider ikke have stofa net, så tænkte jeg en usb tuner, og noget streaming haløj, det burde da funge og i længden være meget billigere..
Oakie
|
|
![]() |
|
Hmm
Har byttet tuneren... Måske er Hauppauge løsningen...
Oakie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |