recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour c-300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn hour c-300

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn hour c-300
    Sendt: 08-Januar-2012 kl. 23:16
Hej.
Nogen der har købt pch c-300 og har lyst til at uddele erfaringer om den? Overvejer kraftigt at købe en.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 23:28
Jeg har også besluttet mig at købe den , har en bekendt der har den som er super tilfreds med den...jeg har dog ikke set nen live i aktion da han bo pen væk fra mig så der var kun tlf input jeg har fra ham...

Hvor har du tænkt dig at købe din,,, den er udsolgt mange steder
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 08:03
Okay. Ved du om han har prøvet a tilslutte ext hdd? Jeg har jo med tiden tænkt at der skal sættes x antal 3 tb ext diske til! Der er jo god med USB indgange... Dustin har den på lager fra den 26 jan. Ellers har jeg heller ikke fundet nogen.
Til top
Auchenbergdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auchenbergdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 15:55
Bare for at friste lidt:Tongue
http://c.mymovies.name/auchenberg62
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 21:52
Der er trals med den lange vente tid ang lavering,,,den bliver rost meget rund omkring på nettet



Redigeret af sani - 09-Januar-2012 kl. 21:53
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 23:31
Har godt set de klip. Det ser godt ud. Ifølge min udregning vil den kunne tage i omegnen af: 4 tb internt (1tb i 2,5 + 3tb i 3,5). Plus yderligere 4 x 3tb i eksterne USB indgange...! Ialt 16 tb! Er i enige i det? For det synes jeg da er super hvis man ikke er til NA's løsninger...
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 01:48
Jo da, og så kan du nyde støjen fra blæseren der kommer på arbejde, samt 3 USB kasser samt kabler og dertil hørende strømforsyninger...
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 10:41
synes sku den virker mega langsom i menuen der, kunne forestille mig det var en punkt som ville irritere mig grænseløst. Men ellers ret fedt
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

synes sku den virker mega langsom i menuen der, kunne forestille mig det var en punkt som ville irritere mig grænseløst. Men ellers ret fedt<div id="isChromeWebToolbarDiv" style="display:none">


Langsom ??
Der er en af de hurtigste menuer der findes pt , skriver de på udlandske sider,,,,hvilke mediaafspiler har du ,
Der er hurtigere så kan der være jeg skal prøve at læse lidt om den som alternativ
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 11:18
nu var det lige på det lille indbygget lcd display der er på den. skulle jeg nok have nævnt :)
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 16:35
Jeg køber den!! Om 2 år kan man sikkert få memory sticks på 1 tb... De fylder ingenting:)
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:13
Så er min popcorn a-300 købt og modtaget.
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu