recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxer igen igen..... HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

boxer igen igen..... HJÆLP

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
daniel77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2012
Sted: aars
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: boxer igen igen..... HJÆLP
    Sendt: 18-Januar-2012 kl. 13:01
Hey derSmile jeg har som mange problener med a se boxer, har en "lumatron dvbt-41" vvist nok en nec a en slags? købte så et CAM og et tilhørende abb på BOXER MINI FILM, men intet udover gratis kanalerne kan jeg se, kan sagtens finde alle kanaler, også MUX 1,2,3,4,5 og CA-modulet bliver rigtigt initialiseret af boxen, og under CI menuen står der boxertv og viaacces, så det ver jo så godt nok, men intet billede eller lyd, EPGèn kører på alle kanaler, og nogle gange underteksterne...... Har ok signal og bruger en strong aktiv antenne......KAN DEN BOX IKKE BRUGES?????? HJÆÆÆÆLLLPPPCry

MVH Daniel
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 17:56
... og du har aktiveret kortet?
miri
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

... og du har aktiveret kortet?

Et Boxer Mini film ab. skal så vidt jeg ved ikke aktiveres først - det vist kun hvis man alene køber abonnement til TV2.

Jeg ville ringe til Boxer kundeservice - hvis man ellers kan komme igennem til dem.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 19:11
Købte en tv2 "Sampak" I Det lokale supermarked, i ved et tv2 tilbud med modul og kort til a kun modtage tv2, da jeg aktiverede det på deres hjemmeside (forrige mandag) fik jeg tilbud om a få den lille filmpakke til en ok pris, fik også en mail, men intet virker . . . ? Har virkelig opgivet a komme igennem til dem, har forsøgt a aktivere igen, men support siger allerede aktiveret . . . Nej hvor var jeg smart da jeg tænkte jeg kunne bruge hva jeg havde og blot købe et kort . . .
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 20:06
måske et dumt spørgsmål, men sidder boxer-kortet korrekt i dit CA-modul ?

Hvis ja så prøv i CA-menuen at se under rettigheder (ved ikke præcis hvad det hedder) men her findes oplysninger om hvilke abonnermenter samt i hvilket tidsrum man har rettigheder til.

Normalt kan man se alle kanalerne i ca 14 dage.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 20:23
Kortet vender som det ska, med wafferchip mod connector på print . . . Fik faktisk hul igennem til boxer, rigtig sød pige a snakke med, men efter snak om frekvenser og den slag plus salg a box orkede jeg ik mere . . . Men jo under rettigheder står der faktisk smartcard error . . .
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 21:11
Jeg ved at ind i mellem er blevet sendt nogle af de tv2 pakker på gaden hvor kortet eller ca modulet ikke virker..
Umiddelbart kunne det godt lyde som sådan en fejl.. men det burde de kunne hjælpe dig med over telefonen.. eller sende en teknikker hjem til dig som kan hjælpe ;)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 16:31
Nårh nu tror jeg at fejlen er fundet, tog forbi den lokale audio/video pusher, og prøvede CAM med andet kort, det virkede, prøvede så mit kort på 3 forskellige moduler og intet hul igennem . . . Så mit kort har aldrig virket rigtigt . . . . Gad vide om jeg kan få et nyt gratis, eller de igen igen vil have penge . . . . ? Svært a spørge dem, da det er umuligt a komme igennem . .
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 16:37

Det skal da byttes når det er påvist at det er defekt, så hen til salgsstedet og få et andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 18:09
Problemet er at emballagen er brudt, så jeg kan ikke bytte det, men jeg har da en forventning om a boxer orker give mig et nyt, trods alt 2 uger siden jeg købte, og har IKKE engang haft fornøjelsen af de 14's fullpack . . Kun problemer . . . . Men som det verdensfirma de nu er, så er jeg da klart på vej med masser a gratis kanaler og service for mit besvær:) :) :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 18:47

Et produkt kan jo ikke konstanteres defekt før det er taget i brug.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 18:58
Nej radioman . . . . Problemet er blot at det er anført på den pakke jeg har købt at det ska byttets i ubrudt stand . . . . Og da vi alle har en forbindelse oventil, fører vi blot hånden over produktet og derned konstaterer vi det virker eller ej . . . Står også at det er gældende retur ret hvor købet har fundet sted . . . Og der ved jeg pr. Bitter erfaring at man intet retur giver hvis produktet ikke er intakt . . .også emballagen!! Hurra for retur ret . . .
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu