|
Media Portal og Hauppauge Wintv-CI |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 15:24 |
Hejsa
Efter vi er gået over til betalings TV på TV2, så er jeg gået over til boxer. Har invisteret i en Hauppauge WinTv-CI og koblet den til Min HTPC og installeret den Der har jeg så også et Hauppauge HVR 4400 TV Kort i. Jeg kan godt installere WinTv-CI og finde den under opsætning i TV-Server. MEN lige meget hvad jeg ændre på i opsætning, så kommer den frem og siger at kanalen er scrambled HVAD gør jeg nu?
har haft en tråd åben på www.Team-Mediaportal.com i nogle dage, og ikke ET Eneste svar har jeg fået, så NU spørger jeg her :) ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er den jo også. Har du isat dit CA modul og kort og vendt det rigtigt?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Du har selvfølgelig sat TV-server til at bruge Cam,
CAM CAM Limit |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Benu... ja, og det er sat op, det ser bare ud som om ... som om der ikke er noget cam sat i Wintv-ci
fltk. ja efter jeg læste dit svare har jeg vendt den på alle mulige måder :) Cam og boxer kort dur fint i TV
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Altså begge 2
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Satte kort i cam begge veje, vendte så cam , og prøvede kortet begge veje igen Så ja, MEN har fundet ud af at det er et NEOTION CAM jeg har, og det skulle ikke være kompatible med Hauppauge, så NU venter jeg på et "Smith" CAM ....så må vi se hvad der sker
|
|
![]() |
|
Smit cam virker med Hauppauge Wintv-ci
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sådan ! du har vel ikke checket om det kan decode flere kanaler på samme mux, samtidig ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
jackob ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Det kan jeg bekræfte. Jeg har wintv-nova-pci og wintv-ci og Dvbviewer på windows8 developer! Brugte megen tid på at rode med drivere og settings indtil jeg fandt denne tråd - og fik købt mig en "smit" cam. Det virker: kodede kanaler dekodes fint. Men alt fungerer nu ikke helt glat (endnu?): når man skifter mellem kanaler fryser lyd og billed. Dette problem er muligvis væk nu efter at have kørt "skan enheder" under dvbviewers hardware settings. |
|
![]() |
|
jackob ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
...Jeg købte smit cam'en her:
http://www.mbtrade.dk/shop/viaccess-ca-modul-fra-smit-til-yousee-kabel-tv-187.html Husk at CAM'en skal være til Boxer det er ikke helt let at finde fordi Boxer anbefaler og selv distribuerer kortet fra Neotion. |
|
![]() |
|
Nej det har jeg ikke, men har læst MANGE gange at Hauppauge WinTC-ci KUN kan håndtere een kanal på samme tid Købte mit Smit modul hos http://www.electrola.dk/shop/cms-12.html Bestilte det den ene dag, dagen efter var det i postkassen
|
|
![]() |
|
jarihj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2012 Sted: Tårnby Status: Offline Point: 7 |
I mediaportal?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |