|
Touch skærm søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
donni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2012 kl. 19:16 |
Lidt gode råd og idéer søges!!!
Er en smule træt af ,at skulle have min computer koblet til min anlæg hver gang jeg holder lidt fest. derfor går jeg lidt med tanken om at finde min gamle xp bærbar frem fra fra skuffen igen og koble til en touch skærm ( som jeg hænger op på væggen ). Mine spørgsmål går så på: Er det overhovedet muligt? evt. hvad kræver det så? Findes der en touch skærm som er SU venlig? str. 15-25 tommer. Tak...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det burde være muligt http://www.opencompany.dk/products.php?showgroup_id=16#Sk%C3%A6rme
Ville dog klart gå efter Mimo skærmene :D så skal der kun strøm via USB. |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
Bruger selv denne til test på mit arbejde
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4228381&q=aoc |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Bruger den samme som Slate: AOC 21" Touch Skærm til 1.584.
Det er altså en rigtigt god pris for en fremragende touchskærm. Har selv brugt den i mit eget jukebox projekt som jeg også har oprettet en tråd om: DIY transportabel Jukebox. Touchdelen fungerer ved at der sidder en laser/lyscensor rundt i kanten som kan opfange hvor du sætter din finger. Fornemmelsen i brug minder meget om capacative touch (som man kender fra iPhone mm.) hvor du ikke skal trykke, men blot berøre skærmen. Det fungerer rigtigt godt. Eneste problem i forhold til dine ønsker er at skærmen ikke har VESA beslag bagpå og derfor ikke kan hænges op (medmindre du modder den). Alternativet er at stille den på en hylde. I mit eget tilfælde passede dette supergodt, da det gjorde det meget nemt at montere den i kufferten. IMI bør størrelsen dog heller ikke være mindre, for så kan det godt gå hen og være svært at få et ordentligt overblik. Af software så bruger jeg Jukebox Jockey. Jeg endte efter lang tids søgen og mange tests med det program da det opfylder alle mine krav hvor de vigtigste er: Pænt og overskueligt GUI, gode muligheder for autoplay (når der ikke er nogen som har valgt musik) og god kontrol over Partyplay (hvor fx. skift nummer og rediger i playlisten deaktiveres).
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Jeg bruger denne: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4256691 og den er jeg rigtig glad for. Den har VESA beslag og er Multi Touch
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |