|
JBL LS80 vs. ti10k? |
Besvar |
Forfatter | |
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 00:44 |
Hej
Nogen som ved noget om JBL LS80 vs. ti10k? Skal anvendes til både hjemmebio og musik. Jeg har hørt musik på den mindre LS60 og de manglede lidt i bunden - dette er jeg ret sikker på at LS80 ikke gør (har dog ikke hørt dem). Hornet på LS serien tiltaler mig - det gør det rigtig godt Ti10k har jeg derimod ikke haft mulighed for at lytte til, men måske nogle her har lidt erfaringer - er dens lyd meget ala LS80? For/imod de to typer af højttalere? Kan den ene noget den anden ikke kan? Har den ene f.eks. et "problem" som den anden ikke har? |
|
martin_p
Guld medlem Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor i landet bor du?
|
|
Mr. Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Vildt, endelig én som skrev på dette indlæg... ;) Martin, jeg bor lidt nord for København. Har du hørt ti10k? |
|
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Duck
Du Kan købe mit anlæg :) Martin, nyder du dine 2 subs ? |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
Mr. Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor sælger du?
LS40'erne har jeg aldrig hørt men kunne godt tænke mig lidt mere bund hvilke LS80 har. LS40 må må mangle noget der? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |