recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD smart d1 setup hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD smart d1 setup hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD smart d1 setup hjælp
    Sendt: 21-Januar-2012 kl. 14:57
Jeg har endelig fået min Dune hd smart D1 sat op.
og fået installeret den interne harddisk i den.

Hvordan kopierer jeg fra den externe HD til den interne HD ?
Jeg kan ikke se noget om det i den lille medfølgende manual.

Er der nogen der kender denne boks ud og ind ?
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 22:37
Gør man det ikke blot fra PC'en når disken i D1 er mountet som et netværksdrev på din PC? Din USB-disk skal så også sidde i PC'en.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 08:09
Der ligger en full manual på deres hjemmeside, måske står der noget , bruger ikke selv extern HD.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 09:48
Som jeg lige husker det, kan du ikke på nogen af de mindre medieafspillere kopiere internt, uden det går igennem en pc,
Så skal du op i en NAS.
SVP03
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 10:11
Det er forhåbentligt løgn..
Jeg kan ikke få den på mit netværk og mit sidste håb var at jeg kunne kopiere fra en USB harddisk til den interne harddisk. Ellers kan jeg jo ikke bruge den til noget Angry
Jeg satte den igang med at kopiere en fil via ftp og det går så langsomt !!

Er der andre der har erfaringer vedr dette ?
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Copyright Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Copyright Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 10:27

Prøv dette, jeg bruger ikke selv hd, kun nas..

Copying and moving files/folders is performed using the clipboard, much like it is done on a PC.
To copy files/folders you need first to copy them to the clipboard, then go to the target folder and perform the Paste action.
To move files/folders, you should first cut them to the clipboard, then go to the target folder and perform the Paste action.
Cut, Copy and Paste actions may be executed using the context menu.
In case of copying or moving a folder, its content will be copied/moved entirely, including all subfolders and their contents.
To copy or move several files/folders at once, you should mark these files/folders.
In case of moving files/folders within a single partition of a drive, there is no physical copying of the data (only the directory information is updated on the drive), files/folders are moved to the new location instantly. In case of moving files/folders between different partitions or different drives, files/folders will be first copied to the new location, and then deleted from the old location.
During copying you should not unplug the player or disconnect the drive. Otherwise the information loss may occur.
Rated R

Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 11:04
Tusind tak, nu fandt jeg ud af at kopiere over.
Er der nogen der er skarpe i opsætning af netværket.
Jeg kan ikke få den til at finde den sharede mappe på pcèn.
Jeg har shared mappen på min p.c. uden password og med adgang til alle.
jeg har tjekket ip adresse m.v.
den siger bare connecting og så hænger den bare.

Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 06:53
Du kan prøve at dele din mapper med et lille program der hedder Windows Share Manager.

Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2006
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2012 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af tenergy 05fx tenergy 05fx skrev:

Jeg kan ikke få den til at finde den sharede mappe på pcèn.
Jeg har shared mappen på min p.c. uden password og med adgang til alle.
jeg har tjekket ip adresse m.v.
den siger bare connecting og så hænger den bare.

Prøv evt. at disable Guest account'en
mvh PSSO
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Lystrup Lystrup skrev:

Du kan prøve at dele din mapper med et lille program der hedder Windows Share Manager.

Tusind tak for hjælpen, det hjalp nu er der hul igennem.

Søren

Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu