|
LØST: Netflix på Samsung TV D8005 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||
Claus Bagge-P
Junior bruger Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2011 kl. 15:07 |
|||
Hej!
Jeg har et Samsung D8005 SmartTV. Jeg kører StrongVPN og har altså en US IP Address. Hidtil har Netflix applikationen kørt uden problemer med fin billedkvalitet. I går stoppede Netflix midt under en afspilning og den har ikke fungeret siden. Symptomet er, at den forsøger at starte med "Tilslutter..." men efter få sekunder siger: "Now exiting..." I forgårs opgraderede jeg firmware på Samsung TV til 001020 - det kan jo muligvis være årsagen... Jeg har forsøgt følgende:
Har I et godt forslag? På forhånd tak! Redigeret af Claus Bagge-P - 23-Januar-2012 kl. 16:06 |
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Claus Bagge-P
Junior bruger Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Forklaring:
Jeg har haft fat i Samsung Support, der siger at det er med vilje, at Netflix ikke kan virke på danske TV med den nye firmware - selv ikke med en US IP. Det var en fejl, at Netflix virkede i den tidligere Firmware. Lad derfor være med at opgradere Firmwaren i Samsung D8005 til 001020, hvis du vil bruge Netflix. Synd - Netflix var efter min mening det eneste fornuftige man kunne bruge Smart Hub til... Det kan - ifølge Samsung - desværre ikke lade sig gøre at nedgradere firmwaren. Det kan det jo selvfølgelig godt alligevel - og hvis nogen ved hvordan, hører jeg gerne fra jer, tak. |
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Skal lige sige jeg ved ikke om dette virker men fandt følgende:
It's right, it does not work to downgrade simply by downloading an older firmware, put it on your USB Pen drive as on normal update procedure and start the 'update' in the menu. It sounds like samer wanted to do this... I bought my UE40D8090 2 weeks ago, updated to 1019 on the first day and to T-GAP8DEUC-1020.0 a few days ago - without nowing of the great possibilities of SamyGo. I did both updates by selecting "Support - Software Upgrade - By Online". It seems when you do your updates this way you can downgrade to your previous version by "Support - Software Upgrade - Alternative Software". At least i can switch between 1019 and 1020 this way (I already downgraded from 1020 to 1019 and upgraded again to 1020 with this method). It seems the previous FW is stored in the internal filesystem and downgrades are possible this way. Is there a way to access the TVs filesystem with a user-app, if the TV is not rooted? En anden tråd nævnte at hvis man valgte firmware opgrades senere, at den vil gemme firmwares. |
||||
Claus Bagge-P
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for tippet - Bjur!
Jeg forsøger i aften.
|
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Claus Bagge-P
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Boie01
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Boie01
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Claus
Tillykke med dir projekt, ja det gik galt med mit spørgsmål men jeg forsætter, min problem er at jeg også har netflix abn. og kunne også godt tænke mig at få filmene vist på min Samsung 8005, mine maskiner deriblandt også Ps3 er kabelforbundet da det kører bedre når jeg kører med Ps3 Mediaserver 1.5, kan du sprede nogle guldkorn ang. hvordan du fik det op på samsungen, har leget lidt med det men via browser i smart hub kan jeg jo ikke køre VPN-el. hvad. har du andre gode tips og trick til vores udmærkede Samsung På forhånd tak Mvh. Boie |
||||
Claus Bagge-P
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Boie!
Nej - du kan ikke bruge Webbrowseren i Samsung Smarthub til noget i denne sammenhæng.
Held og lykke! |
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Boie01
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Claus
Tak for hjælpen, det lykkedes efter at jeg havde skiftet til det andet DNS (sekundære) nummer som jeg fik af US-Block men jeg syntes at det er mærkeligt at da jeg brugte det Primære DNS nummer ikke fik en fejlmelding a la' optaget el. lign. i stedet for at der ikke er nogen forbindelse men det lykkedes og tak for tippet med den blå knap. Claus jeg har 2 spørgsmål til - ved du om det er muligt at fremkalde engelske tekster på samme måde som når man ser Netflix via comp. og hvordan?, jeg kan ikke umiddelbart ikke se en form for option når filmene kører og det sidste - har du installeret mus og Keyboard via tv'et (usb) og har du nogle tips ang. det. Men ellers endnu engang tak for hjælpen Mvh. Boie www.boie.dk |
||||
Boie01
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej Claus
Jeg har fundet ud af underteksterne (Rigtige mænd læser ikke manualer og tager ikke backup) Så nu er der kun mus og keyboard, jeg syntes ikke man kan ændre skærmformatet såsom 4/3 og 16/9? Mvh. Boie |
||||
Callie
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så bør titlen på denne tråd vidst ændres
|
||||
Claus Bagge-P
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hermed gjort :-)
|
||||
Claus Bagge-P
|
||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |