|
Nye højtalere til musik |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Januar-2012 kl. 09:43 |
I forbindelse med at min bio er færdig og rummet har fået en rigtig god akustik, skal jeg have et par gode stereohøjtalere. Det bliver jo nok gulvhøjtalere, men små gode højtalere på standere, med eller uden mine MK 350 thx er også en mulighed. Hælder mest til Dynaudio Confidence C1 eller C2, eller den store Contour
B&W 802D eller 804D, men der får man jo ingen rabat i HFK, måske lidt i denne prisklasse.
Sonos Faber, men de er ret store i det syntes jeg.
Focal kunne også være en mulighed.
Design er extremer og specielle overflader har ikke betydning, vi taler om lyden.
Kom frisk med andre bud.
Så må jeg tage på lytterunde, med min yndlingsmusik.
Redigeret af SVP03 - 23-Januar-2012 kl. 09:47 |
|
SVP03
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har du tilsyneladende et pænt budget, så du kan kigge på de lidt mere eksotiske mærker. Jeg har en lille liste over nogle mærker jeg godt kunne tænke mig at høre:
- Harbeth. Her skulle Super HL5 være en perle. - Vienna acoustics - GamuT - Gato audio - Avantgarde acoustics - BKS. Som dog er lukket nu, men der ydes stadig garanti. - Amphion - Audio Physic - Raidho Der er et dansk mærke mere jeg mangler, men kan for alt i verden ikke huske navnet nu. Min liste er lavet ud fra reviews og andre lytteindtryk, og er blot udtryk for hvad jeg godt kunne ønske mig at høre.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |