|
Digital lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tassbur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 10:32 |
Jeg har kigget lidt rundt på de foskellige forums, og er lidt usikker på om det er det rigtige sted jeg spørger. Hvis det er forkert så peg mig mod det rigtige sted :)
Mit tv er løbet tør for HDMI indgange og min reciver er løbet tør for digitale lydindgange. Min reciver har ikke HDMI ind.
Mit spørgsmål er dette: Hvis jeg gerne vil koble en dims (boxee I dette tilfælde). Er dette så muligt uden at skaffe en ny Reciever med HDMI indput? Jeg ved at man kan få en HDMI switch ting, men dette er ikke nok for lyden på mit tv er pænt ringe :) Er der nogen mulighed for at udvide lyden også? Med en form for switch eller noget?
Håber mit spørgsmål giver mening.
Igen hvis dette står andre steder så peg mig imod det. Har ikke kunnet finde noget ved søgning :) På forhånd tak
|
|
![]() |
|
eHesel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke selv prøvet, men måske en af disse kan bruges:http://www.av-cables.dk/optisk_digital_kabel/optisk_toslink_switch_splitter_213_da/
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der ikke er tilstrækkeligt med Inputs på HDMI, så købes en Switch, er der ikke tilstrækkelig med Toslink tilslutning, så købes der en omskifter.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tassbur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() I er bare gode! 1000 tak :) Redigeret af tassbur - 25-Januar-2012 kl. 11:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |