|
IR remote til TV bord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2012 kl. 09:13 |
||
Hejsa
Jeg kunne ikke finde en passende kategori, så den ryger herind. Jeg har tænkt mig at købe dette lækre møbel: http://tvbord.dk/shop/tt-55-vaeghaengt-717p.html Jeg får brug for noget IR remote link til det, så jeg kan betjene uden at skulle åbne lågerne. Jeg vil nemlig ikke låger med filt, da jeg ikke synes, det er så pænt. Hos samme forhandler findes disse 2: http://tvbord.dk/shop/ir-remote-links-21c1.html Men er der andre alternativer, jeg bør overveje, inden jeg bestiller? Det er første gang, jeg skal bruge IR remote link, så jeg kender ikke så meget til mulighederne.
Redigeret af kaab - 26-Januar-2012 kl. 09:13 |
|||
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Logitech har lavet en remote der hedder Harmony 900. Det er vist i grove træk den samme som Harmony One, men bare en radiofrekvens baseret løsning. Så er det lige meget hvor du peger hen med remoten. Der er en rf modtager, der sender signal til en ir blaster inde i skabet. Det er en lidt dyrere løsning, men når du har en Harmony One, tænkte jeg det kunne være en fin erstatning.
|
|||
![]() |
|||
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
||
Tak for svaret Schulz, men du har ret. Den er da temmelig dyr, hvis det eneste man får ekstra er radiofrekvens baseret løsning i forhold til Harmony One.
Andre gode forslag?
|
|||
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
||
Det du skal overveje er, hvordan ir modtageren ser ud. Det ville være trist med et flot møbel der ødelægges af at skulle bære en grim kasse til ir forlænger. Her er der et par alternativer http://www.koz.dk/category.php?id_category=4 Du kan selvfølgelig også gå efter guldløsningen, en b&o remote, en b&o modtager og en lintronic boks Klaus |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Jeg har denne, og er godt tilfreds.
Den kan hænges på væggen og er prisbillig. ![]() |
|||
![]() |
|||
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
||
Har en af dem liggende derhjemme som aldrig har været pakket ud. Endte med at lave en løsning med højtalerstof foran istedet. Befinder sig på frederiksberg. Kan afhentes for 100,-
|
|||
![]() |
|||
||
Det kunne jeg muligvis godt være interesseret i, men jeg vil lige have købt TV bord først. Kan jeg have den tilgode ?
![]() |
|||
Samsung PS50C7705
|||
![]() |
|||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||
Hej jeg har den her pt.. har døjet en del med den desværre.. dårlig rækkevidde
http://www.av-connection.dk/?PNo=16-003
Den bedste jeg jeg har haft var http://www.av-connection.dk/?PGr=2135&ML=771 ( kræver aaa batterier) Den dækker helt vildt.. du kan stå ude i haven og styre alt hvis du har lyst ;) går igennem vægge alt næsten men desværre gik min gode gamle logitech fjernbetjening til og den nye logitech jeg fik ville kun tage aa batterier desværre Mvh michael
|
|||
![]() |
|||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
||
Desværre laver logitech kun betjeninger med aa batterier nu..
![]() |
|||
![]() |
|||
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
||
Bare skriv en pm når du har anskaffet dig et tv modul. Venter lidt med at sætte den til salg så
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Jeg har også prøvet denne løsning med RF bygget ind i batterierne, men det var bestemt ikke en ligeså god oplevelse som der beskrives her. Jeg oplevede ofte at modtageren ikke reagerede ved tryk, så man endte med alligevel at sidde og trykke flere gange for at få et respons - ligesom man ville med en dårlig IR-modtager. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |