recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer plasma...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer plasma...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer plasma...
    Sendt: 25-Januar-2012 kl. 22:54
Har her til aften været ude hos en kammerat og sætte strøm til hans "nye" Pioneer PDP-508XD, købt til Kr. 4.500,- det er sgu hver en krone værdWink

Det kan godt være det har nogle år på bagen og ikke er Full HD, men kæft det har et godt billede sammenlignet med hans nye Philips 47" LCD.

Jeg kender naturligvis dette tv af omtale men har aldrig fået lov at pille og ikke mindst se hvilket billede det kan vise.

Han måtte sgu også selv indrømme at det var bedre end han havde forventet, da jeg sagde at han skulle slå til uden at have set det.

Godt køb, havde jeg plads og penge til overs havde jeg sgu købt det...
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 23:38
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Har her til aften været ude hos en kammerat og sætte strøm til hans "nye" Pioneer PDP-508XD, købt til Kr. 4.500,- det er sgu hver en krone værdWink

Det kan godt være det har nogle år på bagen og ikke er Full HD, men kæft det har et godt billede sammenlignet med hans nye Philips 47" LCD.

Jeg kender naturligvis dette tv af omtale men har aldrig fået lov at pille og ikke mindst se hvilket billede det kan vise.

Han måtte sgu også selv indrømme at det var bedre end han havde forventet, da jeg sagde at han skulle slå til uden at have set det.

Enig, op i... med FullHD, forskellen fra et 508XD til et 5090 er ikke stort - super TVTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Enig, op i... med FullHD, forskellen fra et 508XD til et 5090 er ikke stort - super TVTongue
Ja men 508 findes jo også i en Full-HD version, så hedder den LX508D Wink

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:42
Havde jo Otto forbi i går og kalibrerer,
Mit TV fik også en tur efter en rep. for 1½ år siden hvor den første kalibrering forsvandt.
Jeg tror godt jeg kan citere ham for at sige, at der stadig ikke er noget TV der slår et KRP-500 på billed.
Meget godt for et 2½ år gammelt TV :-)
SVP03
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Mit TV fik også en tur efter en rep. for 1½ år siden hvor den første kalibrering forsvandt.
Jeg tror godt jeg kan citere ham for at sige, at der stadig ikke er noget TV der slår et KRP-500 på billed.
Det skulle da lige være en LX508D LOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Sådan et har jeg også Big smile
Men KRP er altså bedre.
Det skal op i det nye soveværelse, når jeg har fundet en egnet Tuner.

Redigeret af SVP03 - 26-Januar-2012 kl. 13:04
SVP03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Nix! Men vi kan godt bytte med mit KRP500M. Jeg skal så bare ha' din LX83 med i handelenTongue
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 10:15
tror pan kommer med et tilsvarende panel i 2012

måske grunden til B&O netop kan levere en ny plasma skærm
men til 137.000 kr burde det også være godt

Redigeret af xcardman - 27-Januar-2012 kl. 10:17
Til top
renyans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renyans Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 16:40
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu