|
QNAP - Twonky - Musik abc vs. 123 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:58 |
Kære Forum
Har en QNAP hvor alt mit musik ligger. På denne har jeg installeret Twonky. Musik afspilles så via min Linn DS. Alt virker fint som det skal. Dog På min Ipad (via Chorus) - når jeg vælger afspil alle - så spiller den fint alle, men i alfabetisk rækkefølge. Ville dog gerne have at den skulle afspille det som 1,2,3, ........ Har set under Twonky om der er nogle settings ....... men kan ikke finde noget. HJÆLP :-) TAK :-) |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor downloader du ikke bare Twonkys app til din iPad?
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
Det er ikke iPad app. som er problemet. Har lige prøvet med Kinsky - det samme problem - dvs. afspiller dem i alfabetisk række følge og ikke 1,2,3 .....
Hvor ligger problemet så? |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Du må lige præcist beskrive hvad du gør. Du har rippet cd'er og lagt dem på qnap? Du har indekseret med Twonky? Du har fundet fx artist > album (IKKE folder) via twonkys app på ipad'en - og så afspilles albummet alligevel alfabetisk?
Vær gerne detaljeret. /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Måske hjælp her: http://forums.linn.co.uk/bb/archive/index.php/thread-9893.html
|
|
|
|
![]() |
|
Tak ![]() Derfor: Findes der et alternativ til Twonky? (som kan køre på min QNAP) |
|
![]() |
|
Faktisk ikke... Upnp/dlna servere på NAS er ikke sådan at opdrive. Twonky har reelt været alene i årevis. Alternativerne til brug for streaming er Sonos (hvor man helt slipper for en server på NAS'en) og Squeezebox (som har sin egen serverudgave på Qnap).Mht. Twonky: Jeg har haft glæde af Twonky i årevis, før jeg gik over til Sonos. Når jeg stødte mod loftet (!), plejede jeg at søge hjælp i Twonkys eget forum... bare et forslag... de ved en del derinde... Twonky er i dette forum faded ud efter at Sonos og Squeezebox fylder næsten det hele./kris
Redigeret af kris - 29-Januar-2012 kl. 20:26 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |