|
Humax BXR HD+ software rettelser |
Besvar ![]() |
Side 123 54> |
Forfatter | ||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 11:20 |
|
På opfordring fra max nordic opretter jeg denne tråd.
Hermed en mulighed for at samle alle kommentarer vedrørende software retttelser til Humax BXR HD+. Skyd løs.
![]() |
||
![]() |
||
gertkh ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har følgende stående på min liste
Software fejl:
Lad mig køre om i har andet. Fremtidige funktioner: Disse kan vi ikke lover kommer med men vil gerne stille dem som forslag
Redigeret af gertkh - 22-August-2012 kl. 12:42 |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Når man ligger kanaler i kanallisten får de ikke et nyt kanalnummerJeg ved om dette er samme boldgade som ovenstående.
Når jeg bruger tallene på remoten til at skifte kanal ryger den ud af favorit listen og ind på TV listen. Smart hvis man kunne skifte kanal i favoritlisten med tallene på remoten. |
||
![]() |
||
hawkster40 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 9 |
|
Mangler netværksfunktionalitet, så man kan gemme sine optagelser ud på en NAS. Evt. også DLNA. |
||
![]() |
||
gertkh ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
|
Det må du ikke forvente at det kommer med, da det er Boxer der bestemmer hvilke funktioner der skal være i modtageren. Men jeg skriver det gerne på listen som et forslag.
|
||
![]() |
||
|
Det er korrekt at hvis ikke nummeret findes i favoritlisten at den så hopper til hovedlisten. Jeg vil gå ud fra at dette bliver løst når vi for nye numre i favoritlisten.
|
||
![]() |
||
chokofant ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Valby, DK Status: Offline Point: 18 |
|
De nævnte småfejl og mangler kan da umuligt være grund til recordere's nylige anmeldelses "stunt"....
Vil nogen forklare hvordan release processen er for nye firmware opdateringer ? Kan forstå at Max-Nordic (gertkh) samler fejl/ønsker sammen og kommunikerer med Humax, men Boxer har vel i forlængelse af deres godkendelse måske også et ord eller to at skulle have sagt. Eller er Boxer kun været involveret i at stille initielle krav og ifm godkendelse. Hvad så med nye features ? Nyt EPG layout og netværks access - ja tak ![]() |
||
![]() |
||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
|
Manglende EPG for Danmark og Sverige samtidig.
Når det kan lade sig gøre for andre bokse og TV, må det også kunne gøres her.
|
||
En masse udstyr :-)
|
||
![]() |
||
hawkster40 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Viborg Status: Offline Point: 9 |
|
Så må Boxer godt nok til at tage sig sammen. Kan ikke lige gennemskue hvem der har fat i den lange ende her... er det Boxer, Humax eller Max Nordic??
|
||
![]() |
||
|
Boxer stiller nogle krav til producenter om hvilke funktioner de vil have i modtagere, krav til EPG, modtager forhold, skærpelser i forhold til Nordic m.m. Desuden er der nogle sikkerheds krav som Viaccess stiller om hvad man kan med hensyn til ikke at kunne lægge optagelser på nettet eller få adgang til modtageren via en LAN forbindelse. Inden en software kan frigives skal den godkendes både af Boxer og Viacces. (Viaccsess er dem der laver kodnings systemet til Boxer) Med hensyn til ny EPG layout hvad tænker du så helt konkret på ?
|
||
![]() |
||
|
Er på listen nu. Ps. Jeg rettet i min liste hver gang, sådan at vi får et samlet overblik.
|
||
![]() |
||
Claske ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Status: Offline Point: 6 |
|
Mulighed for at defaulte til og skifte mellem singlechannel-EPG og (den nuværende) multichannel-EPG.
Singlechannel-EPG: - skal vende programlisten lodret så programtitlerne får fuld længde og står under hinanden istedet for efter hinanden. Dvs. knappen "pil-ned" flytter markøren til næste program, "pil-op" til forrige program - større og umiddelbart tilgængelig programbeskrivelse med intuitiv scroll-ned og scroll-op funktion - nemt skift til næste eller forrige ugedag, evt. med "pil-til-venstre" og "pil-til-højre" - Picture-in-picture er ikke nødvendigt i dette view da udsendelsen kører i baggrunden |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 54> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |