|
TMPGenc, audio til slideshow. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:47 |
Er det ikke muligt at spille to musikfiler efter hinanden indenfor ét slideshow track?? Jeg mener, hvis musikfilen er kortere end det pågældende slideshow track, så vil jeg jo gerne spille et andet musik nummer, efter det første. Men det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre?
Redigeret af Thorvald - 01-Februar-2012 kl. 10:26 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmmm - jeg ved at der er nogle TMPGenc eksperter her - men jeg kan ikke huske deres brugernavne.
Nå men, vi snakker om TMPGenc Authoring Works 4. Tillægs spørgsmål: Når man har et videoklip, hvoraf, der måske er 3 dele af klippet som er brugbart - så ser det for mig ud til at det ikke er muligt at definere mere end ét "start" punkt og ét "end" point og så slette ikke-markerede områder. Hvis man så vil bruge flere dele af klippet, må man hente det samme videoklip ind igen, det antal gange man nu skal bruge. Og så et andet spørgsmål: Hvis man har lavet et projekt i NTSC, kan man så åbne dette projekt og ændre projektet til PAL (måske under et andet filnavn)? - så man har samme projekt i både NTSC og PAL. Hvordan ændrer man den tid billeder vises i et slideshow? Standard ser ud til at være 4 sekunder.
Redigeret af Thorvald - 01-Februar-2012 kl. 10:25 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå jo, nu kan jeg huske det, der egentligt var det tredje spørgsmål: Hvis man har lavet måske et mindre video projekt, kan man så hente dette ind - måske i et eksisterende projekt?
F.eks. har jeg et videoprojekt, hvor de enkelte videoklip er uredigerede. Men senere har jeg lavet et andet projekt, som også er en del af det uredigerede projekt, men hvor videoen er redigeret / klippet. Kan jeg så hente dette redigerede projekt ind i det større projekt, i stedet for den "samme" uredigerede del??
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |