|
Iphone 4s |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2012 kl. 12:27 |
Er der andre der har oplevet at den mister netværk?
Har Telenor som udbyder. Skal slukke og tænde hver gang jeg skal sende sms. Fandme belastende når den ikke engang er 3 mnd gammel!
|
|
![]() |
|
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Telenor netværk er skod uanset telefon
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Meget nyttigt indlæg!
|
|
![]() |
|
pinkytk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
Det kunne jo være at manden har ret og at det er Telenors skyld at du skal genstarte den så tit. Hvis deres netværk smider forbindelsen og den skal genoprettes ved et genstart, så er det faktisk et skod netværk ;)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Jeg har TDC netværk, og har aldrig haft dette problem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Har Telenor netværk også (BiBob), og har ikke problemet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
Har været på telenor med husstandens 3x iphone
Ikke nogen god oplevelse, Rigtig dårlig dækning. Skiftet til TDC og nu kører de som en drøm ;-) |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Prøv om du kan låne et simkort til TDC, og se om du stadig har problemet. Evt kan du jo så skifte til et selskab der bruger TDCs net (Telmore, M1, TDC)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Hmm, har du prøvet det klassiske svar: Gendan telefonen?
Uanset hvor dårligt Telenors net måtte være, skal det da selvfølge ikke passe at telefonen skal genstartes hver gang der skal sms'es. Så først, prøv at gendanne (husk backup). |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej JayKay
Jeg har oplevet noget lignende med min iPhone 4S, da jeg i en kort periode havde Telenor før, at jeg skiftede til TDC. Jeg havde købt telefonen igennem TDC, inden nummerflytningen blev gennemført, var mit netværk Telenor. Jeg tror, at dit problem kan skyldes sim-kortet. Det vidste sig i hvert fald at være årsagen til mit problem. Jeg har læst artikler omkring iPhone 4S, og dens mulige problemer med korrekt at læse sim-kort. Prøv gerne med et andet sim-kort, og se om problemet stadigt eksisterer. Jeg vil også anbefale at gendanne telefonen for en sikkerheds skyld.
Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
Min 4S er kun 2 mdr, men den har altså ikke været slukket endnu, så telefonen kan godt klare sig uden - på et ordentligt netværk altså.
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
- Du glemmer Onfone ;) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |