recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun/Yousee problemer.. hjælp ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun/Yousee problemer.. hjælp ønskes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ElSneakoWich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElSneakoWich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomerun/Yousee problemer.. hjælp ønskes
    Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:45
Hej alle eksperter.
Så fik jeg endelig bygget mig et nyt Medicenter, og har i den forbindelse skiftet til HDHomerun som tuner.

Og så starter problemerne.

Jeg kan ingen kanaler finde på HDHR.. computeren finder fint HDHR, har opdateret firmwaren på HDHR osv.
Men når jeg laver en kanal søgning kommer der ingen kanaler frem. har YOUSEE fuldpakke ... så den burde jo kunne finde en kanal eller to..

Jeg har prøvet med Danmark 2400 og Danmark 0000

Begge tunere er sat til Digital Cable - program er sat til windows media center - preview er sat til VLC - quam er sat til 6900 som er std, undtaget qam 64 som er sat til 6875.

når jeg klikker scan er den ca 180 år om at køre alle channels igennem fra 999 til 0 .. og finder NADA

Jeg ved at kablet virker fint og der er signal på, for det er det kabel jeg har taget ud af TV'et... og der var fint billede på alle kanaler.

har både prøvet med Channel Table Mode sat til auto og til injectNITSDT

Håber virkelig der sidder en med det gyldne svar - lige nu er der stort pres på for at få optaget mgp i aften.. men der er generelt stort pres på fra hunkønnene i huset...
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElSneakoWich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:47
Hvis nogen mener de kan løse det hands'on .. så er teamviewer bestemt en mulighed...
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElSneakoWich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 16:41
tror der er hul igennem nu
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 21:38
Så opdater tråden med fejl/løsning, så kan din oplevelse måske hjælpe andre Wink

/Claus
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElSneakoWich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:50
Ja, det er selvfølgelig rigtigt..

Jeg ved dog ikke med sikerhed hvad der lige gjorde det lykkedes.
jeg opdaterede drivere og firmware til nyeste beta 20121124 ..

Herefter satte jeg programmet til other mce ... og så lavede jeg et scan igen. Som så gav omkring 60 kanaler..
jeg tror det var betadriveren der gjorde forskellen.

Da først der kom gang i HDHR'en må jeg godt nok indrømme at den er pengene værd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu