|
Tele-Abonnement - fortrudt oprettelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2012 kl. 21:16 |
|
Halløj
Jeg har oprette mig som kunde hos M1 og tilmeldt mig et af deres anonnementer (Gratis 50). Mit nummer er sat til overflytning fra Telenor, og det hele er gået igennem og min tid som M1-kunde træder i kraft pr. 9/12-12. Jeg har dog fortrudt af forskellige årsager, og ønsker at vende tilbage til Telmore (som jeg havde før Telenor) Er det muligt blot at få denne aftale med M1 annulleret og samtidig bare lade mit nuværende nummer "dø" - udgå ? så vil jeg nemlig allerede nu melde mig til hos Telmore og få nyt nummer, men er der nogle faldgruber her ? Ifølge M1 skulle der ikke være nogen binding.
|
||
![]() |
||
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det afhænger de aftalevilkår du har skrevet under på. Dog plejer det at være sådan, at man har fjorten dage til at fortryde en sådan aftale.
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Har du prøvet at kontakte m1 og spørge? I værste fald kan du nok komme til at betale for en enkelt måned.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
|
Dette ville i hvert fald være til at komme over, eftersom det ikke koster noget. ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Abonnementer er jo bindende i 6 mdr. Men har også en fortrydelsesfrist på 14 dg fra oprettelsen
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Der er lovkrav om 14 dages fortrydelsesret, så hvis det er under 14 dage siden du har lavet kontrakten, så er der ingen problemer.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej Kip James. Jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål og sådan set heller ikke de svar du har fået. Den eneste måde jeg kender, hvor du kan være bundet til Telenor indtil 9/12-12 er hvis det er et erhvervs abonnement med 12 mdr binding? Jeg har selv et M1 Gratis 50 abonnement, hvor de første 50 min tale og første 50 sms er gratis hver måned. Men M1 ønsker ikke pasive kunder eller at deres sim kort bruges i alarmer ( som kun sender sms ). Så det koster 10 kr hver måned du ikke laver et tale opkald. Så du kan enten vælge at lave mindst et taleopkald hver måned fra dit M1 nummer eller at betale de månedlige 10 kr så længe dit M1 abonnement løber. Jeg håber at du kan leve med en af løsningerne og dermed kan tegne et nyt Telmore abonnement? Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
|
Så vidt jeg ved kan du vælge at give afkald på dette ret. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
|
taget fra deres hjemmeside
Hvis du fortryder oprettelsen af et M1 abonnement, så skal du returnere det ubrugte simkort til os indenfor 14 dage fra tilmeldingen. Har du ikke returneret det inden for 14 dage, eller er simkortet brudt, så er dette en accept af M1's abonnement. Har du tilmeldt dig med nummerflytning og nummerflytningen er igangsat, vil abonnementet kunne annulleres, men tilbagebetaling af Startpakken vil ikke kunne finde sted, da servicen for denne er ydet. |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|
Nej det er de ikke pr. definition. Nogle er bindende i en tidsrum andre er ikke.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Nej, loven er maks. 6 måneders binding.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |