recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken NAS kan anbefales?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken NAS kan anbefales?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael1979 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken NAS kan anbefales?
    Sendt: 29-Januar-2012 kl. 01:03
Hej alle sammen sidder og surfer rundt på nettet efter en NAs som jeg kan ligge mine film osv over på. men syntes det er lidt uigennemskueligt for mig som nybegynder. Er der noget i kan anbefale frem for noget andet. Det må gerne være en der kan udvides med en eller flere diske da jeg har en 2 TB fra mit gamle mediecenter som jeg godt kunne tænke mig at bruge deri. Derudover skal den bruges til at streame film, og musik trådløst over til min WD live box, og den må gerne have en bittorrent client i sig også. Har kigget lidt på Netgears da de også har mulighed for afkodning af itunesfiler til min  Ipad.  Håber der er nogen der evt har et par gode anbefalinger.

Mvh.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 07:39
Hvad er budgettet? Jeg vil anbefale Synology.
Til top
TR-DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2008
Sted: Germany
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TR-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 08:01
Har selv en QNAP 459 med 4 X 2 TB og er super tilfreds :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 09:07
Synology anbefales også herfra! Sy opofre brugerflade er rigtig brugervenlig, ligesom de har den funktionalitet du søger (+ meget mere). Men køb for Guds skyld en 4-Bay NAS! Du vil hurtigt ramme "loftet", med en 2-Bay disk. Specielt når du også gemmer film...

M.v.h.
Til top
Michael1979 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 11:07
Ok Jamen jeg er jo godt nærig med pengene men altså hvis tingene er i orden så vil jeg gerne ofre et par tusind på den men det er også absolut max. Men henrik Du har nok ret i at en 4 Bay er det eneste rigtige jeg tror allerede den 2tb der ligger i mit media center blev næsten fyldt efter jeg samlede det der lå rundt omkring på min bærbar og diverse eksterne.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:14
Enig mht antal slots. Min 2 Bay er lige blevet for lille... Og den er 6 mdr gammel.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu