recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenne tv på Boxee  Box'en!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antenne tv på Boxee Box'en!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
plysgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-April-2011
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Antenne tv på Boxee Box'en!
    Sendt: 28-Januar-2012 kl. 23:32
Nu er der lige kommet en usb dongle til Boxee Boxen så man kan se antenne tv på den! Desværre er det ATSC, så den virker ikke i DK : -(
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 00:18
Hvad skulle fordelen være fremfor bare at se antenne-tv direkte på tv'et?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 07:28
Det giver nogle fordele med hensyn til EPG,PVR og deling af udsendelser på sociale medier... samt at man nu kan bruge boxen til at vise live sport i sin hjemmebiograf!
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 08:38
Dvs. du kan optage det TV som kommer på din Boxee?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 08:53
Jah hvis du har harddisk på den...
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 09:10
Skriveadgang til en NAS? (Hvad sker der for alle devices der partout skal have en usb-harddisk eller tilsvarende koblet til - det koncept blev skrottet for 5 år siden!)
Til top
Neault Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neault Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 06:54
usb dongle jeg bare brukt noen få ganger, men ikke veldig forståelse.
Til top
Neault Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neault Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 07:05
USB-dongle jeg kun brugt et par gange, men ikke meget forståelse.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af plysgaard plysgaard skrev:

Nu er der lige kommet en usb dongle til Boxee Boxen så man kan se antenne tv på den! Desværre er det ATSC, så den virker ikke i DK : -(

Info / link til dette?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 17:50
Boxee's hjemmeside...
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 23:53
Syns ikk lige jeg kan forstå det der står på boxers side: 

A lot of TV shows and movies are online, but some things are still best enjoyed in the moment. Boxee LiveTV delivers live sports, local news, special events, and shows from your local broadcast stations (like ABC, CBS, FOX, NBC)* via an HD antenna - it means way more stuff to watch on a Boxee device with no monthly fees... so why spend so much on cable TV?"

Den skal vel kobles til et kabeltv-net, og kan vel kun modtage det man betaler for via det net. Så synes det lyder mærkeligt at de fremligger det som om man ikke skal have en kabeltv pakke i USA for at modtage dette.

EDIT: Så vidt jeg kan forstå så minder det ATSC de bruger i USA om vores DVB-T..

Redigeret af rskadk - 18-Marts-2012 kl. 23:58
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 07:13
Jeg forstår ikke helt, hvad det er du ikke forstår :-)

Den er lige præcis beregnet til at modtage gratis kanaler, enten via antenne  eller via "Basic Cable" (som er ukrypteret).
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu