|
Spørgsmål vedr. NY Pioneer VSX-921 |
Besvar |
Forfatter | |
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2012 kl. 15:32 |
Så fik jeg min nye Pioneer VSX-921.
Hold da op. Det er jo en ren urskov af stik, knapper og dippedutter bag på . Er røget ind i mit første problem: Hvordan bi-wirer man et par stereo højtalere på den? Kan man overhovedet det? (Jeg skal i første omgang ikke bruge den til nogen form for sourround. Kun til "stereo" ved hjælp af 1 par højtalere). Der er det sted længst til venstre der hedder "A front" (2 røde og 2 sorte "højtaler-indgange). Kunne man sætte den ene højtaler til her og så den anden højtaler over længst til højre hvor der står "B front height/wide"? (her er endnu 2 røde og 2 sorte "højtalerindange"). Håber på lidt hjælp. På forhånd tak
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes at du skal tage brugsanvisningen i hånden og læse den, inden du går i gang, det vil spare dig for mange tvivlsspørgsmål. Har du den ikke selv, kan du downloade den her (endda som pdf hvis man vil): http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_921_K_MAN_VSX9211021SDNF_manual/?ForceLanguage=da Helt omme på side 13 af den svenske del af brugsanvisningen (det var den der kom først) er svaret på dit spørgsmål. Klaus |
|
Sherman
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik du den endelig - og med samme udbrud som mig! "hold da fast en masse ud/indgange" SPÆNDENDE Jeg får mine Jamo 606 gulvhøjtalere på onsdag, så jeg skal også snart til at lege med bi-wire og højtalerkabler. Det bliver spændende har høre hvad den kan yde. Hvor køber du højtalerkabel? Harald Nyborg? Hilsen Bo |
|
Chr300686
Junior bruger Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Av-cables.dk el. Av-connection.dk
|
|
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
|
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for belæringen KlausDM - så fik jeg den .
Men bortset fra det: Hvor er det da noget småtteri-tekst i den manual. Nu skal jeg da vist til at ha` læsebriller . Tillykke med de nye højtalere Sherman (nu ved du så, hvor du kan finde noget om det i manualen, hvis du har været i tvivl om det ). De er sikkert super fine og gode. Jeg har kun købt HDMI-kabel hos Harald Nyborg. Hvad angår højtalerkabel bruger jeg blot de gamle Rega-kabler, som jeg har haft i de sidste små 20 år . Jeg vidste slet ikke at Harald har højtalerkabel - men den ser da ok ud. Det kabel kunne jeg sagtens selv finde på at købe . Nå, men jeg må se, om jeg kommer lidt videre i dag. Foreløbig har jeg kun fået lyd igennem fra TV´et. Alt andet driller, synes jeg .
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |