|
Børne TV hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:27 |
Jeg skal bruge et tv til børnene som maks må være 22"
Jeg har kigget på denne model fra samsung http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628517 Men Bilka sælger også tv'er i denne størrelse men fra Prosonic / Dantax. De er begge LED tv'er men med kun 1 HDMI indgang......men vi skal bruge et med minimum 2 indgange. Mit spørgsmål er om Samsung tv'et generalt har et bedre billede kontra de andre ? En anden ting er at de tv'er fra Bilka koster ca. 1400,- med 1 HDMI indgang....derfor skal jeg også investere i en HDMI omskifter eller i den retning......så jeg mener at de ca. 2200,- ville være godt givet ud fra Samsung tv'et . Eller kan i råde mig til et andet tv evt billligere og nogenlunde samme pris og funktion ?? Jeg mener ikke at man kan se forskel på 19"....med 1366 X 768 opløsning kontra et 22" 1920 x 1080 P Full HD når vi er i de små størrelser ...... ?? På forhånd tak |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På komplett's hjemmeside så har den ikke MPEG4 tuner men ifølge andre hjemmesider så har den det....hvad er jeres erfaring med tv'et
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
http://www.flickr.com/photos/toby87/3289673989/sizes/m/in/photostream/
![]() Sundeste TV til ungerne......(og billigste) Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
SMART ASS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |