recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Børne TV hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Børne TV hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Børne TV hjælp
    Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:27
Jeg skal bruge et tv til børnene som maks må være 22"

Jeg har kigget på denne model fra samsung

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628517

Men Bilka sælger også tv'er i denne størrelse men fra Prosonic / Dantax. De er begge LED tv'er men med kun 1 HDMI indgang......men vi skal bruge et med minimum 2 indgange.

Mit spørgsmål er om Samsung tv'et  generalt har et bedre billede kontra de andre ?

En anden ting er at de tv'er fra Bilka koster ca. 1400,- med 1 HDMI indgang....derfor skal jeg også investere i en HDMI omskifter eller i den retning......så jeg mener at de  ca. 2200,- ville være godt givet ud fra Samsung tv'et .

Eller kan i råde mig til et andet tv evt billligere og nogenlunde samme pris og funktion ??

Jeg mener ikke at man kan se forskel på 19"....med 1366 X 768 opløsning kontra et 22" 1920 x 1080 P Full HD når vi er i de små størrelser ......  ??

På forhånd tak

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:31
På komplett's hjemmeside så har den ikke MPEG4 tuner men ifølge andre hjemmesider så har den det....hvad er jeres erfaring med tv'et
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:37
http://www.flickr.com/photos/toby87/3289673989/sizes/m/in/photostream/

LOL

Sundeste TV til ungerne......(og billigste)

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 14:59
SMART ASS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu