recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så skal ungerne have fjernsyn....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så skal ungerne have fjernsyn....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kallefrank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Status: Offline
Point: 401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallefrank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så skal ungerne have fjernsyn....
    Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:01
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:19

Et familiemedlem købte Samsungen for et stykke tid siden (til 1499,- i EG, den kunne nok komme på tilbud igen!).

Det er en ok skærm efter min mening, hvis man ikke vil investere mere. Men det er selvfølgelig en billig/ældre skærm, med deraf følgende begrænsninger på billedkvalitet, bl.a. relativ snævre betragtningsvinkler etc.
Vær også opmærksom på at den ikke har DVB-T2 tuner, så ingen HDtv på Boxer.

Til top
kallefrank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Point: 401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallefrank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:37
Vi kører med skanderborg antenneforening, så alt det boxer-pjat er heldigvis ikke nødvendigt
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 11:18
Skanderborg Antenneforening - så skal du da have Waoo IPTV Wink

Vi droppede antenneforeningen i efteråret og nu bruger ungerne bare deres bærbare til at se WebTV på Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu