|
Så skal ungerne have fjernsyn.... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:01 |
Jeg har kig på en af disse til ungernes værelse:
eller Nogen der har erfaring med disse tv ??
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et familiemedlem købte Samsungen for et stykke tid siden (til 1499,- i EG, den kunne nok komme på tilbud igen!). Det er en ok skærm efter min mening, hvis man ikke vil investere mere. Men det er selvfølgelig en billig/ældre skærm, med deraf følgende begrænsninger på billedkvalitet, bl.a. relativ snævre betragtningsvinkler etc. Vær også opmærksom på at den ikke har DVB-T2 tuner, så ingen HDtv på Boxer.
|
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
Vi kører med skanderborg antenneforening, så alt det boxer-pjat er heldigvis ikke nødvendigt
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Skanderborg Antenneforening - så skal du da have Waoo IPTV
![]() Vi droppede antenneforeningen i efteråret og nu bruger ungerne bare deres bærbare til at se WebTV på
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |