recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Western Digital WD TV Live G3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Western Digital WD TV Live G3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schumi112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schumi112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Western Digital WD TV Live G3
    Sendt: 01-Februar-2012 kl. 08:39
Hej.

Jeg er igang med og lede efter en media streamer til de gamle.

Planen er, at deres dvd'er skal ligges ned på deres nas. Det bliver nok ISO

Men min største udfordring er og gennemskue om Netflix virker på WD TV Live boksen. Jeg har hørt rygter om, at det ikke virker ikke i danmark er det korrekt ?

Jeg har selv en boxee box med netflix kørende, men problemet er bare, at den er ret dyr for dem når de kun en gang i mellem skal ind og se en film via netflix.

Håber i vil hjælpe eller evt. komme med bedre alternativer.

Hilsen

Kristian
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schumi112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 10:27
Overvejer alternativt AppelTv 2 med XBMC også køre deres DVD igennem handbrake. Det er dog lige ærgerlig og købe en boks, som allerede er begrænset

Man kunne også bestille en Boxee Box fra USA. Den står til ca. 975 på Amazon.com og så betale 25%moms har jeg overset noget her ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schumi112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:38
Til info. Løsning bliver boxee box. 

Grunden til dette er, at jeg kan bruge ISO, som normal. Jeg ved Spotify og Netflix virker,samt så er vores setup ensartede dette er så boxee box nummer 3 i huset. Det vil gør det nemmer og supporter, hvis der skulle blive spørgsmål.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu