recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hov - emne forsvandt ? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hov - emne forsvandt ? 

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hov - emne forsvandt ? 
    Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:59
For dem der lige var på før herinde, var der da lige en lynhurtig censur,
eller en bruger der fortrød.

Redigeret af SVP03 - 02-Februar-2012 kl. 11:01
SVP03
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 11:07

Gad vide om man ikke syntes om at jeg skrev min afsked her fra forummet. Det var ikke vredt skrevet. Kun at der er nogen der vil blive jublende glade for det. Jeg vil ikke hakkes på længere af enkelte medlemmer, så nu er det slut.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Recordere.dk er et modereret AV forum.

Det er ikke tilladt at "overtage forummet" for personlige ytringer, reklame eller andet uvedkommende.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Recordere.dk er et modereret AV forum.

Det er ikke tilladt at "overtage forummet" for personlige ytringer, reklame eller andet uvedkommende.

/Lars
Så får du travlt med at rydde op Smile

Der er altså mange der ikke skriver pæne ting herinde,
så må man jo lade være at skrive sine personlige ytringer om ander medlemmer.
SVP03
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Gad vide om man ikke syntes om at jeg skrev min afsked her fra forummet. Det var ikke vredt skrevet. Kun at der er nogen der vil blive jublende glade for det. Jeg vil ikke hakkes på længere af enkelte medlemmer, så nu er det slut.
 Come on Radiomanden, du skal da ikke stoppe herinde, fordi nogle bliver lidt mavesure engang imellem. Du har snart skrevet 30000 indlæg og svar, og er en stor kapacitet her på forumet. Det kan så godt være at der er nogle ting der er smuttet for dig engang imellem, men der er jo ingen der er perfekte. Op med humøret og bliv så ved med at skrive herinde.
    carsten
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 19:52
Vil også komme til at mangle mange af de input du kommer med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 19:56
Jeg synes Radiomanden er en stor hjælp for de nye herinde. Husker selv da jeg startede og fik meget hjælp af Radiomanden. Så luk øjnene for det hakkeri. Der er sikkert flere der gerne ser du bliver, end der er imod.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 20:09
Jeg har også fået meget hjælp i starten, og også senere. Så tag du bare og glem alt om brokkehovederne.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 21:22
Jeg tror radiomandens øverste rør (EL 34) er brændt af, så snart han får skiftet dem (NOS) er han som ny igen. Big smile 
    carsten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu