|
Hov - emne forsvandt ? |
Besvar |
Forfatter | ||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:59 |
|
For dem der lige var på før herinde, var der da lige en lynhurtig censur,
eller en bruger der fortrød. Redigeret af SVP03 - 02-Februar-2012 kl. 11:01 |
||
SVP03
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gad vide om man ikke syntes om at jeg skrev min afsked her fra forummet. Det var ikke vredt skrevet. Kun at der er nogen der vil blive jublende glade for det. Jeg vil ikke hakkes på længere af enkelte medlemmer, så nu er det slut.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Recordere.dk er et modereret AV forum.
Det er ikke tilladt at "overtage forummet" for personlige ytringer, reklame eller andet uvedkommende.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er altså mange der ikke skriver pæne ting herinde,
så må man jo lade være at skrive sine personlige ytringer om ander medlemmer.
|
||
SVP03
|
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
carsten
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil også komme til at mangle mange af de input du kommer med.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes Radiomanden er en stor hjælp for de nye herinde. Husker selv da jeg startede og fik meget hjælp af Radiomanden. Så luk øjnene for det hakkeri. Der er sikkert flere der gerne ser du bliver, end der er imod.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også fået meget hjælp i starten, og også senere. Så tag du bare og glem alt om brokkehovederne.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror radiomandens øverste rør (EL 34) er brændt af, så snart han får skiftet dem (NOS) er han som ny igen.
carsten
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |