|
Senorkaka's Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2012 kl. 18:05 |
Bruger en hel del tid på at lure de forskellige Hjemmebifs herinde så fik lige lyst til at dele mit eget ydmyge setup med jer allesammen ![]() hehe... Bruger pt min ps3 som mediecenter men håber at erhverve mig den nye Asus BDS-700 Hvis den nogensinde kommer :) Mit setup: Reciever: NAD t757 Sub: Dali Ikon SUB MK2 Front: Dali Fazon LCR Center: Fazon LCR Bag: Fazon LCR Tv: Samsung UE55D8005 BluRay: PS3 Sub Kabel: QED Refrence Front/Center Kabel: QED Silver anniversary XT Bag Kabel: QED Original Antenne Kabel: Argon 5491 HDMI: Argon 5102h ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Michael
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækkert setup og indretning :P
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Super fedt system og så sat op så det kommer til sin ret. Thumps up herfra
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Træls radiator! Men ellers ser det fornuftigt ud
![]() |
|
![]() |
|
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
Lækkert setup, kan godt lide der er tænkt over tingende and møblet og farven på højtalerne ser cool ud. men de tær på billed nr. 1 det er en ommer
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
God udnyttelse af pladsen, synes dog der skulle have været en projektor.
![]() |
|
![]() |
|
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
Har bandet den radiator langt ind i helvede mange gange :D
|
|
![]() |
|
Ja det kan jeg da godt se nu hehe den må jeg lige skifte ud
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Flot setup..
Hvordan har du oplevet din t757? Har selv haft en på prøve og var ikke særlig tilfreds. ? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
Flot setup! Må man spørge til tv-møblet? Købt hvor? evt. link
|
|
![]() |
|
Da jeg købte den stod valget mellem den og Denon 3312. Jeg blev rådet til at vælge NAD'en da den simpelthen skulle have en bedre lyd og have flere kræfter ifølge sælgeren i HK... Lyttede til begge 2 og syntes egentlig ikke der var den store forskel... så jeg valgte at stole på hans råd og synes egentlig den spiller godt. Specielt surround er rigtig godt men også når jeg lytter musik er jeg ganske godt tilfreds, men har så kun Denon'en at sammenligne med... men er utrolig positivt overrasket over den fantastiske lyd der kommer ud af dali højtalerne de blev valgt pga størrelse og design frem for dali ikon og det valg har jeg bestemt ikke fortrudt. eneste minus ved NAD'en er manglende netværksforbindelse så jeg kunne bruge fx spotify, men det kan jo løses på andre måder. Michael |
|
![]() |
|
Det er et super fedt tv-møbel, det er købt i hifiklubben. modellen hedder click mener jeg og stod mig i ca 5600,- inkl. 2 stoflåger |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |