|
Hvorfor logges jeg ikke ind automatisk? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 19:13 |
Jeg har i stort set alle de år jeg har været medlem, kunnet hoppe direkte fra forsiden og ind i Forum. Men det sker ikke nu - hvorfor mon?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er blevet banned.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Advarsel om at du nærmer de 20 kilo indlæg.
Så er det ud |
|
SVP03
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Seriøst! Det kan I ikke mene
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Administrationen:
Du har kun 114 forsøg tilbage, hvis du ikke inden da har inviteret alle Recordere medlemmer til fadøl, vil din konto blive lukket |
|
SVP03
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kampus. Det lyder som et cookie problem. Hvad browser bruger du. Du skal slette den cookie der hører til forum.recordere.dk /Jens
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |